Gaztons lilla bildtråd

Njuter i soldis 20grader. Inte mycket som slår sen svenska våren

image.jpg

Jättefin!!! Jag har också fått mitt bamn på henne, men inte alls lika fin. Jag blev skitsur på min fd. Kanadensiske polare som hjälpte till att välja mönster...
detta va den du e ihop med nu hoppas jag Micke....?

"krister " sa:
Jättefin!!! Jag har också fått mitt bamn på henne, men inte alls lika fin. Jag blev skitsur på min fd. Kanadensiske polare som hjälpte till att välja mönster...
detta va den du e ihop med nu hoppas jag Micke....?

Ja det e henne jag e ihopp me nu hennes första gadning ;)

Synd bara att den inte visade tänderna, annars skitcool :)
Går ju själv i tankarna att göra en som täcker överarmen, några tips på vad man ska tänka på om man gaddar sig i Thailand?

"bson " sa:
Synd bara att den inte visade tänderna, annars skitcool :)
Går ju själv i tankarna att göra en som täcker överarmen, några tips på vad man ska tänka på om man gaddar sig i Thailand?

Renligheten, tatuering, droger och sex är dom 3 största smittoriskerna av HIV och hepatit i Thailand kolla så det är rena verktyg och nya nålar. Gör inte dessa handgjorda taatueringar med pinne och nål som är vanligt här stor smittorisk då renligheten inte är topp. Kolla tidigare tattueringar kolla med andra farang motiv så han är duktig kan vara andras motiv som hänger på väggen.

Jag tror inte det är farligare i Thailand än i Sverige när det gäller gaddningar. Använd det sunda förnuftet och kolla runt i i verkstaden.... ALLA tatuerare är rädda om sitt rykte, och skulle aldrig riskera att få sitt rykte nerskitat.

Har hört att många har dålig kvalitet på färgen och att gaddningen då ser kass ut ganska snabbt, hur kollar man om dom har bra färger?

"bson " sa:
Har hört att många har dålig kvalitet på färgen och att gaddningen då ser kass ut ganska snabbt, hur kollar man om dom har bra färger?
Där jag tatuerade mig i Bangkok satt det hundratals rekommendationer i form av lappar och fotografier från nöjda kunder,( därav ett flertal svenskar)
Fråga om de har en katalog med gaddningar de gjort , samt rekommendationer från kunder.

Nu, änterligen bär det av igen efter 5 månader i Sverige. Ska försöka lägga in lite bilder då och då.
Bifogar en bild av packningen ( vad mer behövs än pengar pass och biljett och bra skydd :) )

Ha det så bra ni kan här hemma

/ Gazton

image.jpg

"Gazton " sa:
Nu, änterligen bär det av igen efter 5 månader i Sverige. Ska försöka lägga in lite bilder då och då.
Bifogar en bild av packningen ( vad mer behövs än pengar pass och biljett och bra skydd :) )

Ha det så bra ni kan här hemma

/ Gazton

Redan det var som attan. Tiden går som en liter när man har roligt. 8)

Liknande trådar

A
Svar
206
Visningar
20 K
Anonym
A

Tillbaka
Topp