Hundar och katter i Thailand (Bildtråd)

Träffade på en liten fotomodell på en marknad i Bangkok.
Låg där och titta omkring på allt folk som va i rörelse.
När jag lyfte upp kameran och "tog sikte" så titta hon rakt på mig och låg blick stilla så jag kunde få bra bilder.

(gissar att de är en hon men har egentligen ingen aning) :p

IMG_5525.JPG
Man vet aldrig. Lätt att låta sig luras av den söta tofsen på huvudet. :)

@Grannen Olsson Jag har också sprungit på samma hundar på första trappan till Doi Suthep ett par gånger, de verkar alltid ligga på mer eller mindre samma ställe. Får mig att misstänka att de är drogade med Diazepam eller liknande. Aldrig sätt hundar så extremt slappa som de :confused:

@Grannen Olsson Jag har också sprungit på samma hundar på första trappan till Doi Suthep ett par gånger, de verkar alltid ligga på mer eller mindre samma ställe. Får mig att misstänka att de är drogade med Diazepam eller liknande. Aldrig sätt hundar så extremt slappa som de :confused:

Ha!

Diazepam! Jag har alltid trott det var den tunna höghöjdsluften :D อิอิอิอิอิ

Familjens hund.
Han är 4år gammal. Vet inte hur man ska skriva hans namn riktigt men han heter nåt i stil med "soufa"
Likt svenska ordet Soffa men ändå inte. ;)

Han älskade att följa med mig och tjejen vart vi än skulle. Vi blev riktigt bra kompisar han och jag.
Fick alltid smyga iväg när vi skulle ta "motorbiken" för annars ville han gärna springa efter oss.
En dag följde han oss riktigt långt så jag fick stanna till vid en damm där han kunde dricka och svalka av sig.
Släppte sen av tjejen hos hennes kompis och körde sakta hem igen för han ville inte vända tillbaka själv.
Efter de va han riktigt utmattad så behövde inte oroa mig för att han skulle springa efter en gång till. Men bara för att va extra säker bytte jag och tog bilen tillbaka till tjejens kompis.

IMG_5552.JPG

En till glad en som låg och vila under ett bord men som mer än gärna kom ut och hälsa när vi besökte marknaden där hans matte jobba

20150215_143336.jpg

Liknande trådar

M
Svar
17
Visningar
2 K
glimten66
G
A
Svar
7