Gotland In Patong

Jag har haft förmånen att uppleva detta,,, så fantastiskt kul att @Gottland har kort från den tiden, tyvärr kom jag inte ihåg just din bar, jag "hängde" vid en bar som en tysk drev, den låg ca. 75m från havet, kom dock inte ihåg namnet, men just då fanns det väl max 7st.
Ja min bar låg vid högvatten ute i sjön, och det var vatten i min koj. Någon tysk som låg 75 meter från beachen fanns inte. En Holländsk kock öppna en 7 seas hette den sen efter det kom det en Amerikan Cracy dave. Kan ha kommit dit någon hornblåsare några år efter kanske

Ja min bar låg vid högvatten ute i sjön, och det var vatten i min koj. Någon tysk som låg 75 meter från beachen fanns inte. En Holländsk kock öppna en 7 seas hette den sen efter det kom det en Amerikan Cracy dave. Kan ha kommit dit någon hornblåsare några år efter kanske
Vi bodde i en bambohydda (bungalow) ca 300 meter från dessa barer som max va 7 st, slutet på Patong road (beachroaden), fanns där en restaurang som gjorde spaghetti och köttfärssås, det va den enda västerländska restaurangen där då.Synd att man inte förde dagbok, minnena bleknar fort, men just denna restaurangen glömmer jag aldrig, fick nämligen världens magsjuka efter. Jag ska fråga min kompis som va med om han kom ihåg va baren hette.
Efter Juli -83 har jag aldrig besökt Patong, men blev lite sugen nu och se förändringen.

Det är en omöjlighet att hitta stället idag eller vd det har kunnat legat, det enda är att komma till Patong i båt då känner jag igen ungefär var det har kunnat legat och det är lite syd om mitten på stranden. men det fanns inga barer annat än dom bambo hyddorna på stranden, några barer dök det upp sedan på andra sidan vägen

patong beach,., [800x600].jpg

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
A
G
Svar
4
Visningar