Hålla fysiken igång på äldre dagar

japp, jag har fyra burkar Tong Kat Ali hemma i Sverige , det är som du säger en booster av kroppens egna testo , kör den igen när jag kommer hem , finns i vissa Pharmacy runt i BKK , bland annat nära Svenska Ambassaden motsatta sidan av Sukhumwit , inte så dyrt vill jag minnas , skall dra igång igen nu i april
För varmt här, Denna ört används fö . av Thaiboxarna sedan urminnes tider för att stärka testonivåerna
Precis det jag också har läst om. Är lite misstänksam mot alla mirakelmedel men denna tycks fungera precis som väntat.

Ofta kan dessa kramper berom på för litet saltintag , jag måste ha extra av det här nere när det är varmt , annars kramp i händerna när jag kör 5-7 timmar i sträck , men inget problem när jag saltar på lite extra

Ofta kan dessa kramper berom på för litet saltintag , jag måste ha extra av det här nere när det är varmt , annars kramp i händerna när jag kör 5-7 timmar i sträck , men inget problem när jag saltar på lite extra
Vet det och brukar dricka och fylla på allt annat enligt skolboken men tror att skall man teäna hårt som lite äldre behövs mera och tycks jag har hittat just det.

Nu svarar jag ett gammalt tråd och hoppas detta poppar upp i nutid. Tycker nmax har en poäng i detta att man skall inte gasa för mycket, eller pumpa in testo i kroppen.
Rätt intressant för jag tränar rätt kopiöst ibland sista tiden och det resulterar muskelkramp som man inte hade som ung.
Läste om en ört eller rot är det väl med bark med, nämligen Tongat Ali. Det innehåller ingen hormon men skall bhoosta fram testo.
Vidare läste jag att många kroppsbyggare använder det, liksom boxare för att kunna få snabb återhämtning mm.
Det där med sex kan vi utelämna för jag har inga problemmed det i alla fall.
Vet att det dyker upp ändå men försök softa lite.
Jag beställde och har testat en vecka nu. Är rätt förvånad för har inte haft muskelkramp en enda gång sedan jag började med det. Annars hade jag det varje natt.
Någon annan med erfarenheter om detta?

japp, jag har fyra burkar Tong Kat Ali hemma i Sverige , det är som du säger en booster av kroppens egna testo , kör den igen när jag kommer hem , finns i vissa Pharmacy runt i BKK , bland annat nära Svenska Ambassaden motsatta sidan av Sukhumwit , inte så dyrt vill jag minnas , skall dra igång igen nu i april
För varmt här, Denna ört används fö . av Thaiboxarna sedan urminnes tider för att stärka testonivåerna

Har ni bilder på förpackningen så var snälla och lägg ut det.

Tillbaka
Topp