Håller på att dö av skratt!!!

• Trådstartare Trådstartare Pjodd
  • Start datum Start datum

P

Pjodd

Gäst
Grannen hade en cementbil hos sig idag för att gjuta sin uppfart.
Kanske en timme senare eller så när allt var klart kommer hans fyllepolare på moppen och kör upp på uppfarten hahahahahahahha

Grannen skriker högt, hans fyllepolare klagar som fan hahahaha
Fan vet hur jag ska beskriva detta. Det är obeskrivligt.
Fyllepolaren klafsar ut igen. Cement över allt, o nu försöker dom att jämna till allt igen hahahahaha.

Vilka jävla pajasar

Kanske en timme senare eller så när allt var klart kommer hans fyllepolare på moppen och kör upp på uppfarten hahahahahahahha

Fyllepolaren klafsar ut igen. Cement över allt, o nu försöker dom att jämna till allt igen hahahahaha.

Vilka jävla pajasar
Sådant händer väl inte i Isaan.Det trodde jag bara förekom på turistorterna.

Kan säga att det ser inte bra ut. Det hade hunnit bränna rätt bra i denna värmen så "lagningen" blev nog till det sämre 5555

Vilka jävla pajasar
Det är alltid roligt med lite comedy film i denna värme:D

Ja visst var det:p, jättetråkigt 555

Nu krökar dom ihop som om inget har hänt.

Kom tänka på en händelse för ett gäng år sedan. Kom in på en verkstad dit vi brukade åka för att reparera allt möjligt.
Dom hade hängt ett jävla snöre vid receptionen, så jag tog en annan väg in.
Kändes jäkligt konstigt att gå. Allt liksom var halt o kasade omkring. Sen hör jag ett skrik och en jäkla massa svordomar på polska. Kändes som det var riktig till mig. Tittar mer på golvet o där trampar jag runt på klinkersplattor som tydligen var nylaggda :eek:.
-Vill ni laga min punka eller ska jag åka nån annanstans?:D

Dom var inte helt nöjda...

Senast redigerad av en moderator:

Vilka jävla pajasar

En bild på detta.

Vilka jävla pajasar

Hur kan du särskriva överallt? Hur såg betygen ut i skolan?

Hur kan du särskriva överallt? Hur såg betygen ut i skolan?

Tja, betygen räckte till universitetet och där får jag på tentorna VG (MVG har vi ej).
Kan väl skylla på att jag är en blatte och att juh längre tid jag är från Sverige, juh sämre blir min "svenskat".
Lite influerad blir man av all engelsk litteratur som blir till min nackdel här på forumet.
Ber om ursäkt för detta. Brukar bli bättre till hösten igen;)

Och så säger elaka tungor att det inte händer något i Isaan! :D Hoppas också på smygtagna bilder när du har fått "Balls of Steel" imorgon. :)

Och så säger elaka tungor att det inte händer något i Isaan! :D Hoppas också på smygtagna bilder när du har fått "Balls of Steel" imorgon. :)

5555

Måste erkänna att dom är ganska mjuka idag också. Han har varit hemma hela dagen men tog en promenad för att se hur det såg ut.
Det blev kanske inte så illa till slut ändå:).
Hur ska jag beskriva det... När man gjuter en platta/uppfart så brukar den vara slät. IAF här när man inte behöver tänka på vinter och is. Nu ser det mer ut att dom jämnat till det med en räfsa:D. Men det kanske var en plan ifall det skulle bli en klimatändring.
Inte kanske fult, men verkligen annorlunda:nod:

Tja, betygen räckte till universitetet och där får jag på tentorna VG (MVG har vi ej).
Kan väl skylla på att jag är en blatte och att juh längre tid jag är från Sverige, juh sämre blir min "svenskat".
Lite influerad blir man av all engelsk litteratur som blir till min nackdel här på forumet.
Ber om ursäkt för detta. Brukar bli bättre till hösten igen;)
Ja, skärpning här skriver vi alla andra på detta forum fel fritt 55555555:D:D jag har inga problem med att förstå vad du skriver är ju blatte själv:rolleyes:

Ja, skärpning här skriver vi alla andra på detta forum fel fritt 55555555:D:D jag har inga problem med att förstå vad du skriver är ju blatte själv:rolleyes:

5555 kolla, en särskrivning till:D "fel fritt":D
Håller med dig, det handlar om att förstå vad personen vill ha sagt o inte peka på detaljer.

Vill inte hänga @Tulpan för påpekandet. Alla har vi dåliga dagar. Hen har väl inte varit på petig innan, eller?

Särskrivning är roligt ju.
En vän till mig hade en lustig dialekt och när han skulle hålla tal så berättade han alltid hur gammal han var, längden och varifrån han kom. Annars, sa han, att ingen lyssnade på vad han hade att säga, lite samma på att haka upp sig på skrivfel. Man kan missa hela budskapet.
:cool:

Det var som blatten på söder som hade en krog. Detta var under perioden då allt skulle vara rökfritt i Sverige (vågar inte nämna vilket år). Han sa - Vi har rök fritt, askopparna ligger där borta:D

Liknande trådar

G
Svar
119
Visningar
10 K
Norrbaggen
N

Tillbaka
Topp