Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du måste förtydliga dig Glimten, det förstår vederbörande nog inte, skulle själv vilja kalla det Ipads noja, som vederbörande lider av.
Kan eventuellt botas med frisk luft i överflöd, samt ett bra och starkt sämskinn på sadeln vilken nu det kan vara hästens eller cyckelns. 555
Det är ju så himla underbart med dessa två gubbarna "Lång och lerhalm" att dom sätter epitet och namn på mig. Och hela tiden tjötar i motvind.... Ni vet inte vem jag är, ni har ingen aning faktiskt.... hahahahaha!!!!
Och vem fan e nu Ingmar då????? mackes, legolas och Ingmar, är detta jag alla 3, eller mina kompisar eller bara främlingar????
Det är ju så himla underbart med dessa två gubbarna "Lång och lerhalm" att dom sätter epitet och namn på mig. Och hela tiden tjötar i motvind.... Ni vet inte vem jag är, ni har ingen aning faktiskt.... hahahahaha!!!!
Och vem fan e nu Ingmar då????? mackes, legolas och Ingmar, är detta jag alla 3, eller mina kompisar eller bara främlingar????
Jag tycker du är en djäkla fjant Legolas , att du som Cumulus skulle känna till så mycket om mig samt mitt liv i Isaan är ju befängt , du är ingen annan än Mackes bundsförvant LEGOLAS den store travaren ............ Hälsa den trevliga Ingemar ...Han var ju även han där ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Det är ju så underbart med dig, du gör det så lätt för andra.. Hur mår du egentligen??????? "Ha koll på vad man skriver"??? Har DU koll på vad du skriver???
5555555555555555555
Det är ju så underbart med dig, du gör det så lätt för andra.. Hur mår du egentligen??????? "Ha koll på vad man skriver"??? Har DU koll på vad du skriver???
5555555555555555555
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.