Hockeysäsongen 2024 - 2025

Nu ikväll sitter ni väl alla & håller tummarna för att Luleå kör över Göteborgarna och blir klara för final och sedan ta guldet ända hem till Norrbotten efter vinster även över brynäspojkarna:clap_tranparent:
Jag är kluven. Gillar båda lagen men ogillar starkt en ful spelare, Brendan Shinnimin i Luleå. En ful jäkel men samtidigt skicklig. Frölunda har väl nästan alltid varit nr 2 efter Redhawks för min del.

Nu ikväll sitter ni väl alla & håller tummarna för att Luleå kör över Göteborgarna och blir klara för final och sedan ta guldet ända hem till Norrbotten efter vinster även över brynäspojkarna:clap_tranparent:
Nu hoppas jag på 7 matcher med många övertidsperioder mellan Frölunda och Luleå så de är riktigt slitna när något lag av dem ska möta grabbarna från Gävle, gärna Luleå inte mig emot :) .

Håller en tumme för såväl Luleå som AIK som känns som underdogs i respektive serie. Men synd att BIK och Björklöven föll ifrån i HA. Båda hade känts mer spännande för mig än någon av Stockholmsklubbarna.

Håller en tumme för såväl Luleå som AIK som känns som underdogs i respektive serie. Men synd att BIK och Björklöven föll ifrån i HA. Båda hade känts mer spännande för mig än någon av Stockholmsklubbarna.

Har man sett AIK spela sista halvåret så är dom inga underdogs. Tvärtom så ser jag dom som favoriter nu att ta SHL platsen nästa säsong.

Djurgården har ett antal äldre och ganska stabbiga spelare vilket inte är bra mot AIK s vassa skridskoåkare.

Målvaktssidan är ungefär på samma nivå.

BTT

Har man sett AIK spela sista halvåret så är dom inga underdogs. Tvärtom så ser jag dom som favoriter nu att ta SHL platsen nästa säsong.

Djurgården har ett antal äldre och ganska stabbiga spelare vilket inte är bra mot AIK s vassa skridskoåkare.

Målvaktssidan är ungefär på samma nivå.

BTT

Nja, Djurgården har ju bättre spets än AIK har. Oskar Nord må vara tuff i närkamperna men har ju handleder av betong med. :)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp