Hockeysäsongen 2025-2026

Jag undrar också, han har absolut inte tystats. Men han tystnade när tråden för förra säsongen stängdes, märkligt!

Orsak kan ses här!

Screenshot_20251114-124527~2.webp

Behöver inte säga mer!..

@JBK.Ltd.

Nja, jag tystnade inte när Redhawks förlorade 8 matcher på raken. En gång Redhawks, alltid Redhawks! Med- och motgångssupporter.

Från storspelande lag(24 -25)och inspelad återkomst till högsta serien och NU!, ser de ut som nått förbaskat "farmarlag" från urskogen som just uppfunnit en klubba efter avverkning.
Så besviken känsla, du kan inte ana @Berralund.
Jag står bakom och framför om så behövs, men när även ditt lag(Redhawks)@Berralund har bättre motivation, då gick luften lite ur..

@JBK.Ltd.
En Gång Brynäs Alltid Brynäs!

Ps.
(Vallentuna)
Ds.

Kalmar har tagit poäng i 10 matcher på raken och det är bra gjort men igår blev det förlust mot Modo borta med 2-4 och det var ju inte oväntat.

På Söndag väntar Björklöven borta och det är en svår match så de har nog ingen större vinstchans där heller.

I eftermiddag är det dags för match i gnällbältet. Kunde vi slå Brynäs så kan man leva på hoppet. Nedsläpp 15.15, soffan inbokad.

I eftermiddag är det dags för match i gnällbältet. Kunde vi slå Brynäs så kan man leva på hoppet. Nedsläpp 15.15, soffan inbokad.

"Gnäll bältet"!!
Har personligen bott i samma stad på Rudbecks gatan i Örebro i ett halvår, levde på 50kr som mamma gav mig varje vecka i plånboken ut över kostnaden för rummet på samma gata.
Om ni undrar så var det 1979...

@JBK.Ltd.

Sitter med en liten whiskypinne med ett leende på läpparna. 0-5 och gnällandet lär inte avta i Örebro. Och @JBK.Ltd. borde också le efter en stark insats i Luleå.

Vi fick stryk i slutspelet och blev inte mästare.
Men att se hela matchen och se hur de kämpade för att hålla Luleå borta från att spräcka nollan(0) i elva minuter i sista perioden!
Det gjorde mig glad & stolt, så jag säger :

En Gång Brynäs Alltid Brynäs

@JBK.Ltd.
En gin & Grape Tonic i glas.

Dif kämpar på. Borde vunnit mot Luleå. Men en bagge som fick hjärnblödning hindrade det. Tors mot Skellefteå som spelade bättre än Dif. Bara ta nya tag. Sammanfattat är säsongen bättre än väntat so far.

Tillbaka
Topp