Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det börjar brännas för Sirius nu. Bra för allsvenskan om vi får lite spänning även vad gäller guldet. Sirius kanske börjar få stora skälvan när man inser att guldet hägrar.
Själv hoppas jag Hammarby vinner. Dom är ett mer representativt lag i Champions league med tanke på storleken på stadion och framförallt publiken av hög europeisk klass.
Det börjar brännas för Sirius nu. Bra för allsvenskan om vi får lite spänning även vad gäller guldet. Sirius kanske börjar få stora skälvan när man inser att guldet hägrar.
Själv hoppas jag Hammarby vinner. Dom är ett mer representativt lag i Champions league med tanke på storleken på stadion och framförallt publiken av hög europeisk klass.
Inga jävla stockholmslag eller Malmö ska vinna, svenska lag har väl inte gjort annat än skämt ut svensk fotboll så de har inte i Champions league att göra.
Inga jävla stockholmslag eller Malmö ska vinna, svenska lag har väl inte gjort annat än skämt ut svensk fotboll så de har inte i Champions league att göra.
Malmö var med i Champions leagues slutspel 2014 2015 och 2021, de fick ihop 7 poäng och minus 44 i målskillnad, så det var väl inte så lysande.
När Helsingborg var med så hade väl CL annan utformning och jag vet inte hur det gick för dem mer än att de slog ut Inter.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.