I morgon börjar resan med att söka visumet

A

Anonym

Gäst
Tar ett Non O Spouse single ,, Tar med mig ett internationellt kk dessutom ,, tror nog att det skall räcka med detta visum för KK bytet . Mycket planering att göra allt ensam , upp till huset , städa ur kåken serva hojarna , bilen mm , Fixa KK skatta besiktiga fordon ,sen packa och iväg , skall bli intressant ,spännande att dra helt själv Hade en Svensk som ville hänga på men dissar nog detta , blir inte samma sak ,,ensam så gör jag exakt vad JAG vill , inte vad andra vill :)

Har köpt nya drev , tog ett med 16 kuggar fram, blir lite lägre RPM på landsväg , bra med högre marschfart men bibehållen bränsleekonomi , Ny kvalitets O ring kedja , samt två nya drev olja samt filterbyte ,, sen bär det iväg , bara att invänta julen nu , sen går tiden fort

bc507b8383eadf096560fbe3d9e17c08228538d3_800x800.jpg

Köpte de bästa packremmar man kan ha , inge kul att få en rem i drivlinan ,smack så kommer man hem i träfrack till Swedala, dessa ROK remmar skall vara idiotsäkra, mao säkra även för Phonta som vissa kallat idiot här :):):)555

Har köpt nya drev , tog ett med 16 kuggar fram, blir lite lägre RPM på landsväg , bra med högre marschfart men bibehållen bränsleekonomi , Ny kvalitets O ring kedja , samt två nya drev olja samt filterbyte ,, sen bär det iväg , bara att invänta julen nu , sen går tiden fort
Fortast går tiden när du e här [emoji6]

Liknande trådar

S
Svar
4
Visningar
3 K
Shaowpanyaa
S
A
Svar
0