Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Där är frugan lite annorlunda ibland oftast respekt men ibland kokar det över och då kan det skällas så det ekar sen vägrar hon prata med dom veckovis.
Frugan äger ju marken huset föräldrarna bor i står på så sist la hon ut på fb om någon ville köpa marken 2 gamlingar ingår varav en tokig kärring
Gick över efter par dagar.
Är en stor skillnad på olika pensionärer och deras hälsa men man är faktiskt så gammal som man är.
Inget illa menat men varför verkar många rädda för att åldras, det är ju naturligt och har även fördelar.
Visst är det naturligt att åldras men fördelarna med detta är nog ganska ska få, själv tycker jag att man var på topp runt 40-45 år, då hade man både erfarenhet, styrka och ungdomarlig glöd.
Håller med, handlar mer om alkoholbruk och lever.
Håller jag mig nyckter en månad rör mig och tränar, så slår det på första glaset, och bakfyllan blir värre med tid.
Mönstrar jag av utan alkohol på typ 6 veckor, känner på en öl och repar mig snabbt dagen efter.
När jag va runt 37 och skulle gå av en pattaya månad och ombord va jag inte tuff, då fick levern slita.
Men fick dricka mycke för att känna.
Men levern åldras den med, men organet vi har som är bäst på att repa sig själv om man ger det tid att repa sig.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.