När börjar norwegian flyga till bangkok ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Någon som har mer information i ämnet, om och när norwegian börjar flyga på bangkok ?

Vilka avreseorter kan bli aktuella?
För min den är det Kastrup i Köpenhamn som gäller. 20 minuter från mitt hem.

Då är det bara att ta en combo med air france rill paris och därefter air india rill mumbai för art därefter ta en air asia kärra till bkk flygtid 36h kostnad 6450 inkl skatter. Mr sir one, kag står för 10% om du tar den resan och priset är vad jag skrev ;)

F. You

"b-tung " sa:
Då är det bara att ta en combo med air france rill paris och därefter air india rill mumbai för art därefter ta en air asia kärra till bkk flygtid 36h kostnad 6450 inkl skatter. Mr sir one, kag står för 10% om du tar den resan och priset är vad jag skrev ;)

F. You
36 timmar? Då kan jag lika gärna cykla dit.
Den enda linjen med byte som jag kan tänka mig är med Finnair. Tar bara ngn timme längre tid än vad det gör direkt CPH-BKK

"b-tung " sa:

F. You

Känns lite väl omständigt eller ???

"gunnarg " sa:
Vad har alla dessa inlägg med Norwegian att göra? :thumbsdown:
. Ja det blev allt annat än flygtider....ha,ha. Jo lite klarhet kan jag bringa efter sett en intervju med NORWEGIANS vd i tv4:as go´morron lördag där han berättade att flygningar på Bangkok kommer i gång om ca ett år...men från stockholm. ???
själv har jag bara 40 min till köpenhamn/kastrup så det passar väl inte så bra även om priset blir lägre. Nej, har åkt med Qatar airways de sista gångerna (ca 15 tim med ett byte i Doha)...utmärkt service och nya plan...och prismässigt, just nu, 5.400 kr. Åkte 3 personer i juni, ( två vuxna och en 3-åring för knappt 13 000 kr). :thumbsup:

Ha en fortsatt bra dag,

Frank

Tänk va skönt det är med schyssta svar emellanåt, för vissa kan det vara intressant att kolla fram bästa priser

En liten påminnelse om vad tråden egentligen handlar om. Det finns andra trådar under denna tavla där olika flygbolag värderas. Vänligen använd dessa, det blir mycket enklare för alla då.

Berralund
GM

"Berralund " sa:
En liten påminnelse om vad tråden egentligen handlar om. Det finns andra trådar under denna tavla där olika flygbolag värderas. Vänligen använd dessa, det blir mycket enklare för alla då.

Berralund
GM

Vi ber er än en gång att respektera detta inlägget.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A

Tillbaka
Topp