Jag börjar känna värmen från Thailand

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Phonta " sa:
Idag blev detbetydligt varmare , både på kontot och i Hjärtat, kontraktet tecknat och handpenning på bankkontot . Den sista april släpper jag kåken . Och i kväll KÖPER JAG EN RESA TILL VÄRMEN :nod: Skulle tro att det blir den 2a maj , vill ha stålarna säkert överförda till mitt konto ....

Någon som vet en bra firma "Butik " som säljer riktiga skåp i trä , inget presat skit ..tänker mig ett större skåp med hyllor ca 180 cm högt 120 brett
Gärna runt Isaan , Khonkaen , Korat ,Udon m.m

Grattis!!!
Och välkommen hit.
Det finns rätt mycket trämöbler från Chiang Mai här men en del är riktigt
dålig kvalitet. Tror du får leta i KK.

Härligt Phonta! Då är det bara massa roliga saker ta tag i nu då som att köpa biljett och fixa med praktiska saker. Men skönt att du äntligen kan ta tag i det där nu.

Har ni hus där nere eller tänker ni bygga/hyra något senare? Kommer inte ihåg.

"glimten66 " sa:
O vart träffa du din då :)

Tror hon är frisör, hon sa ju hon jobba i hår huset, på dålig engelska... :beer:

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Köpte just biljett, vi åker den 2 maj 14.10 med Finnair
Landar 07,15 i BKK , faaa.... vad skönt att det nu äntligen skall bli som jag vill...
Han som köper huset köper även min bil , han kör oss ut till Arlanda ..........

YES!!!!

"Phonta " sa:
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Köpte just biljett, vi åker den 2 maj 14.10 med Finnair
Landar 07,15 i BKK , faaa.... vad skönt att det nu äntligen skall bli som jag vill...
Han som köper huset köper även min bil , han kör oss ut till Arlanda ..........

YES!!!!

Nice gubben känns skönt när allt e klart va ...…;)

Finnair snåljåp ;D ;D ;D

Grattis Ponta,

Va kul, du drar ju iofs när Sverige är som vackrast, men förstår att du passar på.

Fortsätt att skriv din reseberättelse här i din tråd, som vi bara lånade lite :)

Vackert är Sverige i glesbygden , i storstäderna kan Du snart inte vistas utan att bli rånad eller nerslagen , har du tur så klarar du Dig ifrån att bli "Gangraped" , detta sker ju oavsett du är kvinna eller man ,, helt djäv... sjukt mycket skitfolk i detta land nu , undrar vad det konkret är som har ändrat sig sen jag växte upp säg 1970-1980 , vad är skillnaden förutom att polis idag står maktlösa , ingiper de så blir de föremål för internutredningar med disiplinåtgärder ,, helt sjukt .....
Klarar mig bra utan detta skitland med Reinfeldt och hans PK anhang . Han skall ha kjol den fjanten ..... >:(

"Phonta " sa:
Vackert är Sverige i glesbygden , i storstäderna kan Du snart inte vistas utan att bli rånad eller nerslagen , har du tur så klarar du Dig ifrån att bli "Gangraped" , detta sker ju oavsett du är kvinna eller man ,, helt djäv... sjukt mycket skitfolk i detta land nu , undrar vad det konkret är som har ändrat sig sen jag växte upp säg 1970-1980 , vad är skillnaden förutom att polis idag står maktlösa , ingiper de så blir de föremål för internutredningar med disiplinåtgärder ,, helt sjukt .....
Klarar mig bra utan detta skitland med Reinfeldt och hans PK anhang . Han skall ha kjol den fjanten ..... >:(
Jag tänkte iofs mest på att bästa tiden är på försommaren när det blommar vackert i Sverige och ofta hyfsat väder.

Kan hålla med dig om det du skriver om man läser tidningar, men själv har jag inte sett något av det, men det existerar säkert dock tror jag att det existerar minst lika mycket i glesbygden.

Dock är ju media direkt på om en polis gjort något fel, jag kan tycka synd om poliser, de flesta försöker nog göra rätt, men blir de provocerade är det nog inte så lätt. De har ju ofta familj hemma och det är ju knappast de som startat bråken, de ska ju bara försöka hålla ordning!

"Phonta " sa:

Skit snack man kan röra sig fritt i våra storstäder okey visst finns det skit men inte så man behöver vara orolig
Har själv varit ute o busat när ja va yngre o inte fan e snuten sämre nu än då slog lika hårt då.....
Snutar för mig e = ACAB en dö snut e en bra snut......…

På mig låter det som du e en riktig rå sosse hellre detta gäng en dom röda ;)
det e det enda alternativet även om det inte e det bästa alternativet finns bättre men dom finns inte o rösta på för regeringsvalet

"Janne " sa:
jag kan tycka synd om poliser, de flesta försöker nog göra rätt, men blir de provocerade är det nog inte så lätt. De har ju ofta familj hemma och det är ju knappast de som startat bråken, de ska ju bara försöka hålla ordning!

Va då knappast dom som börjar du har aldrig varit på ett hoj hak det hör ja de....

så tycka synd om dom aldrig....... dom ska ha när dom får

"glimten66 " sa:
Va då knappast dom som börjar du har aldrig varit på ett hoj hak det hör ja de....

så tycka synd om dom aldrig....... dom ska ha när dom får
Haha, gillar att du säger vad du tycker eller provocerar du ... oavsett tycker jag det är kul. Och nej till hojhak har jag inga dragningar ...

En helt annan sak Glimten:
"glimten66 " sa:
Men va edet för gubbar då som låter tanten jobba på massage här hemma när alla vet va som erbjuds på dom flesta källarsalonger
Va det inte du som inte tro på trohet och som gärna partar loss i södern ... då kan väl din gumma får ha lite kul i källarsalongerna, så man kan gå dit och bli masserad ... :thumbsup:

"Janne " sa:
Haha, gillar att du säger vad du tycker eller provocerar du ... oavsett tycker jag det är kul. Och nej till hojhak har jag inga dragningar ...

En helt annan sak Glimten:Va det inte du som inte tro på trohet och som gärna partar loss i södern ... då kan väl din gumma får ha lite kul i källarsalongerna, så man kan gå dit och bli masserad ... :thumbsup:

;D ;D Ja det e ju mitt problem att jag säger va jag tycker innan jag hinner läsa va jag skriver ;D

Finns inge bättre än att parta me grabbarna när ja e nere men så långt söder e det ju inte ;)
Min gumma vill inte umgås eller bara på en källarmasage men om hon hade velat de hade du ändå inte haft råd me de 8)

Nu så talade den lilla djävulen om att nu e jag välkommen tillbaka kommer ej att hamna i himlen :nod: kom ihåg de Lego

"glimten66 " sa:
Skit snack man kan röra sig fritt i våra storstäder okey visst finns det skit men inte så man behöver vara orolig
Har själv varit ute o busat när ja va yngre o inte fan e snuten sämre nu än då slog lika hårt då.....
Snutar för mig e = ACAB en dö snut e en bra snut......…

På mig låter det som du e en riktig rå sosse hellre detta gäng en dom röda ;)
det e det enda alternativet även om det inte e det bästa alternativet finns bättre men dom finns inte o rösta på för regeringsvalet

;DHaha... Sosse är nog det minsta jag är , och jag har varit på bra många hojfester och raggarklubbar genom åren ,men likförbannat skulle jag aldrig kunna vara snut idag , hela tiden bli påsatt av dessa PK fjollor som alltid beskyddar de kriminella kulturberikarna ,, kom inte och säg att det är purSvenskar som står för våldet och [¤#@@¤%]övergreppen....
Jag vet vad som har förändrat Sverige , mitt Sverige som inte längre existerar :( och om tio år så är det bara skit kvar av detta land pga den politiskt urbota idiotiska politik som bedrivs idag ...

"Phonta " sa:
;DHaha... Sosse är nog det minsta jag är , och jag har varit på bra många hojfester och raggarklubbar genom åren ,men likförbannat skulle jag aldrig kunna vara snut idag , hela tiden bli påsatt av dessa PK fjollor som alltid beskyddar de kriminella kulturberikarna ,, kom inte och säg tt det är pusSvenskar som står för våldet och [¤#@@¤%]övergreppen....
Jag vet vad som har förändrat Sverige , mitt Sverige som inte längre existerar och om tio år så är det bara skit kvar av detta land pga den politiskt urbota idiotiska politik som bedrivs idag ...

Vet jag me det e dom som finns i Rinkeby Rosenlund , Burma , Södra Thailand , Mali mm mm det e dom som förpestar vårat land .

Hade vi inte haft dom så hade detta land varit paradiset på jorden ........

Ursäkta mig , men jag kan inte debattera detta ämne om Sverige , jag blir så förba....arg

Jag är inte rädd för att gå ute på stan , men alla ser inte ut som jag .Jag får gå ifred ......min fru säger att jag ser djävligt elak ut ....

"glimten66 " sa:
Vet jag me det e dom som finns i Rinkeby Rosenlund , Burma , Södra Thailand , Mali mm mm det e dom som förpestar vårat land .

Hade vi inte haft dom så hade detta land varit paradiset på jorden ........

Hohoho... håller du på att samla Karma, jag dubbelklickade , men du fick bara en omgång för det .......

"Phonta " sa:
Ursäkta mig , men jag kan inte debattera detta ämne om Sverige , jag blir så förba....arg

Jag är inte rädd för att gå ute på stan , men alla ser inte ut som jag .Jag får gå ifred ......min fru säger att jag ser djävligt elak ut ....

Och legolas säger att jag ser snäll Ut ;)
Har inte heller det problemet när ja e ute , har hört nån gång att snuten tyckte jag såg galen ut .......

Men får väl skylla på Rindö 14 månader

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
2 K
Anonymius
A

Tillbaka