Direkt till värmen – nya Thailandflyg från Arlanda

 
Thai kommer att införa PE igen.
När det kommer på Stockholm är osäkert.
First Class tas bort helt ur sortimentet och mera PE kommer.
När det kommer, finns väl bara på två flygplan ännu, så blir det det tyvärr den vanliga standard Premium Economy.

När Thai körde premium Economy på Stockholm (tror cph också) så fick man sitta i riktiga businessclass stolar.
 
När det kommer, finns väl bara på två flygplan ännu, så blir det det tyvärr den vanliga standard Premium Economy.

När Thai körde premium Economy på Stockholm (tror cph också) så fick man sitta i riktiga businessclass stolar.
Givetvis är linjer på Skandinavien inte prioriterat.
Före kommer London, Paris, Madrid, Tokyo som har fler passagerare som väljer dyrare biljetter.
Man expanderar kraftigt på Kina och Indien med nya linjer.
 
Givetvis är linjer på Skandinavien inte prioriterat.
Före kommer London, Paris, Madrid, Tokyo som har fler passagerare som väljer dyrare biljetter.
Man expanderar kraftigt på Kina och Indien med nya linjer.
På Stockholm går "nya" A350. Det är en stund till C/D check då det kan vara lämpligt att byta ut stolarna.

Vi kommer få vänta och under den tiden kan Norse vara ett alternativ för den som vill ha en Premium Economy upplaga.

Tiden med lie flat och massagestol i premium economy med Thai är över för alltid.
 
De sattev
Thai kommer att införa PE igen.
När det kommer på Stockholm är osäkert.
First Class tas bort helt ur sortimentet och mera PE kommer. I

Thai kommer att införa PE igen.
När det kommer på Stockholm är osäkert.
First Class tas bort helt ur sortimentet och mera PE kommer.
Thai satte ju in de nya planen med fina stolar med PE på indien , de satsar väl på den marknaden för verkar inte vara någon hejd på turister därifrån
 
När det kommer, finns väl bara på två flygplan ännu, så blir det det tyvärr den vanliga standard Premium Economy.

När Thai körde premium Economy på Stockholm (tror cph också) så fick man sitta i riktiga businessclass stolar.
De var väl gamla business på 747:erna som inte längre riktigt nådde upp till businesstandard. Breda var stolarna i alla fall och sedan gick de väl att luta lite mer än i ekonomi. Inte business standard i dagens mått mätt.
 
De var väl gamla business på 747:erna som inte längre riktigt nådde upp till businesstandard. Breda var stolarna i alla fall och sedan gick de väl att luta lite mer än i ekonomi. Inte business standard i dagens mått mätt.

Nu är du nog inne på deras riktigt gamla ”kokong” stolar.
Thai hade PE som var identisk med Business. Bara mat och lounge skiljde.
 
De var väl gamla business på 747:erna som inte längre riktigt nådde upp till businesstandard. Breda var stolarna i alla fall och sedan gick de väl att luta lite mer än i ekonomi. Inte business standard i dagens mått mätt.
Ja i början var det de riktigt breda fåtöljerna designade på 70-80 talet i de 747 som gick på Stockholm i premium economy, de kunde inte sälja dem som business

Hade man tur så var det equipment change och man fick en retrofittad 747, de hade Angel lie flat med massage, då då hade man dragit vinstlotten.

Sen kom 777 och de blev moderna lieflat stolar i premium economy som var bakre business kabinen.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
3 K
A
 
Tillbaka
Topp