G
glimten66
Gäst
Du ser va man missat trodde bara dom fanns i vitt o rött
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter inget kul, när ni båda ligger för ankar."Kentbra " sa:Här har vi haft ett litet [¤#@@¤%] i par dagar- Ända sedan trippen till Samui tisdag förra veckan så har vi varit lite hängiga och snuviga. I fredags kväll bröt det ut ordentligt. Så hela helgen har vi tillbringat till sängs. frusit i en timma, för att sedan svettas i en timma dygnen runt. Idag som först verkar det ha vänt. Anita är lite piggare medans jag känner mig överkörd av en ångvält.
Jädra pessimist, klart att det inte är. Tron försätter berg :"legolas " sa:tänk om det är denguefeber då?? samma som micke.... uschiamej
legolas
"Kentbra " sa:Då var det konstaterat att vi har Dengeu feber.
En hel hög med medicin att äta och återbesök i morgon
Sicket jädra oflyt, hoppas ni kryar på er så fort det går."Kentbra " sa:Då var det konstaterat att vi har Dengeu feber.
En hel hög med medicin att äta och återbesök i morgon
"legolas " sa:Tack för varningen, det behövs sannerligen. Har dock haft turen att inte ens höra talats om någon här i Chaiyaphum som blivit smittade. Men det betyder ju inte att man är säker på nåt sätt (ta i trä). Så bra att du varnar B-tung.
Men är du säker på att han blev smittad här då? Eller var det så att killen var född i Chaiyaphum, och blev smittad på Koh Chang??
legolas
"legolas " sa:Ja men hallå, då fick han ju INTE smittan här då utan långt nere i Hua Hin.... Jag har alltså inte ens hört talats om någon som fått det här, ta i trä.....
legolas