legolas - Min berättelse - Jag flyttade till Thailand - Fråga mig vad ni vill

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
jaha ja och det gör man förståss utan att säga ett dugg till dom som ev. kan drabbas.
Kom att tänka på din fina låda. vi köpte en sk. dynlåda att förvar dynorna till hammocken i,
Och vad händer när det spöregnade vid ett tillfälle, jo full fart att rädda dynor upp med locket vad finner man då, platerings spadar, (jävla Insayt nu vet jag inte om jag ska avstava eller inte :o) krukor och leka kulor.
Så det förekommer i alla kulturer :D
Rolf

Det är till att ha många järn i elden. Lärare, fotbollstränare, fiskodlare, bloggare, kulturell observatör, massmördare och pensionär. :D
Det kanske är tur att det mörknar så tidigt.
Rolf

Men det är väl klart att du som inte kan vara still skaffar såklart en pannlampa :D
Rolf

Hej
Det låter som att dom firrarna som Soda köpte var Kampfiskar av samma kön, det funkar aldrig. Bygg ett akvarium själv om du inte redan har ett. Lite aluminium profil lite glas och silikon.
Du ska inte hacka på kissar :D dom sköter sig själva och skiter i vad som händer bara dom får mat. Vi har en NISSE han äger sitt revir, flyttar sej inte från det även grannen kommer med sin schäfer, det blir till att gå en omväg. Skön snubbe.
Lite dyrt alternativ, men lite kul. Det finns ju anti skäll halsband som är fjärrstyrda. Jag bara leker med tanken. När nån byracka börjar, sträcker du dej efter fjärren och skickar en stöt. ;D
Rolf

Det var ju bara en tanke, det är ju inte realistiskt men man kan ju drömma :D Tänk om!!
Rolf

Ja legolas, transporterna är ju nästan ett eget kapitel. Hemmavid är det riktigt roligt att titta på just skolskjutsarna. Ungarna sitter inte bara på flaket, på vissa är det fullt på taket också. Jag gjorde stora ögon när jag såg det första gången. Säkerhet - vad är det??? :o

Hej
Har inte läst färdigt men kom till ditt Word problem. Du har säkert tryckt på knappen "visa /dölj dolda tecken" Knappen ser ut som ett bakvänt P med dubbla ben. Finns uppe på meny raden.
Rolf

Nu var jag för snabb igen :(
Skit samma. Skönt att ha nåt att läsa medan man väntar på lite dagsljus. Så man kan skåda eländet som vräker ner och bildar stora drivor. Hoppas traktorn klarar den satans blöt snön.
Du kan väl inte mena att du har samma värderingar som amerikanare. Dom vet ju inte ett skit utom det som händer på den egna tomten.
Tycker att dom flesta jag mött är lite för egotrippade för min smak.
Men det finns ju som vanligt undantagen som bekräftar regeln.
Tittar ut 5:00 fortfarande mörkt. SMHI utfärdar en klass2 varning.
Ha't bra Rolf

"legolas " sa:
1. håller med dig om amerikanare..... att jag sedan känner ett par stycken, det förändrar ju inte i sak hur de är funtade. precis osm du säger, undantag som bekräftar regeln.

2. allt är skrivet 2008, så alla ev. problem som jag hade då, är fixade och OK

3. Snö och oväder - vad är klass 2 varning... aha nu fattar jag KLASS II - du dricker skitöl, alltså mellanöl = KLASS II..

hahahaha - här är kanonväder, så lugna och fina nu.......
;D ;D ;D

Anmärkning nummer 3 = Leo. ;D ;D ;D

"legolas " sa:
Jag gick på grund av olika orsaker, sa kapten Onedin till Baines och flinade i motvind!!
Jasså varför gick du då??? Förklara dig!!! Sätt kommat på rätt ställe... klarar du det??

anmärkning 4 nu då eller????
8) 8) 8) 8)

Hahaha!! Du lämnade en så gigantisk öppning så jag kunde bara inte låta bli! ;) 8)

"legolas " sa:
1. håller med dig om amerikanare..... att jag sedan känner ett par stycken, det förändrar ju inte i sak hur de är funtade. precis osm du säger, undantag som bekräftar regeln.
2. allt är skrivet 2008, så alla ev. problem som jag hade då, är fixade och OK
3. Snö och oväder - vad är klass 2 varning... aha nu fattar jag KLASS II - du dricker skitöl, alltså mellanöl = KLASS II..
hahahaha - här är kanonväder, så lugna och fina nu... ;D ;D ;D

Legolas!! Man får ju skämmas för dig, du har för tusan inte koll på ÖL-klasserna... :( :( :(

1: Lätt öl - I
2: Folk öl - II
3: Mellan öl - III (även kallat staketpiss)
4: Stark öl - IV

Emeritus doc. pilsner... Jo-Be

"legolas " sa:
Jag är väl ingen större öldrickare. Jag visste inte att Sverige ens hade ändrat på klasserna.
De riktiga klasserna var ju:

klass I lättöl
Klass II mellanöl
Klass III starköl

Ingen större katastrof, för mig så är folköl och mellanöl samma skräp.

Där får jag för en gångs skull hålla med dig när det gäller öl. Hahahaha!! ;)

Så kan det gå när det kommer upp en ruta som säger att man ska läsa igen för nån annan postar :o
Men då har han en tillgodo :D
Rolf

Shit vad du skriver .. hur orkar du??
När man så har inspiration nog att skriva är det alltså bara att sätta igång!!! :thumbsup:, + en karma..

Jag önskar att jag kan skriva mycket som du..
/
pirris

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
22
Visningar
2 K
Anonym
A