legolas
Jag är fullkomligt lugn, och jag andas själv, utan respirator.
Du minns inte? vad Du tog bort? då vill jag påminna dig, det var ett
taskigt övergrepp i text, där Du bland annat kallde mig mytoman, är det inte
Du som tidigare skrivit, nej för tusan låt all text stå kvar, låt inga moderatorer
kladda på mina inlägg, eller andras, då tar Du bort ditt snaskiga inlägg, mot mig.
Som Du skriver, och där har Du rätt, jag ger aldrig upp, Du orkar inte "jobba" mot
mig, är det inte så att Du väljer dina offer, att hacka på, som inte kan försvara sig?
Hmm, på vilket sätt skapar jag otrivsel i din tråd eller annnans tråd?, Du och andra
skriver att just detta forum är ett öppet forum för att just delge och framföra sina
synpunkter, samtidigt tycker Du att när det inte passar dig, så ska jag och andra på detta forum stänga igen skrivandet, och bara läsa?
Du vet inte vad jag jobbar med? jodå, det vet Du mycket väl, kanske inte exakt vilken befattning jag har.
Mytoman.
Tack då vet jag, som Du skriver...
Mytoman är en benämning på en gubbe eller kärring som skroderar och pratar om saker och ting som de INTE har varit med om, men de låter påskina att de varit det.
jag påstår att allt jag skrivit, har jag varit med om, även med bilder så finns inga bevis enligt Legolas.
Funderar lite på var tog Gnage vägen, det var väl inte så svårt att räkna ut, kanske han kommer tillbaka, kanske inte, först hälsa välkommen, sen en smäll, rätt i fejan,
läs i din egen tråd vad Du skrivit.
Ska vi nu fösöka reda ut begreppen, Legolas, vad är en narcisist?
mäster, tala om för oss som inte vet, i vart fall för mig, som inte kan ett skit,
som bara svamlar, som enligt Legolas, att jag kan hålla mig till min egen tråd.
Låt oss nu se om Du kan tala om för alla oss, vad är en narcicist...........
en ledtråd, en narcicist tål inte att bli emotsagd.