Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
legolas - Min berättelse - Jag flyttade till Thailand - Fråga mig vad ni vill
Kan ju tänkas han gör det med glädje, vet att det finns för många kvinns som älskar att klämma hål på bubblorna i bubbelplasten så att det smäller.
Han skulle säkert gå omkrig på byn och låta som en levande pocornsmaskin med ett leende på läpparna.
Den gamle Don Juannen
Kan ju tänkas han gör det med glädje, vet att det finns för många kvinns som älskar att klämma hål på bubblorna i bubbelplasten så att det smäller.
Han skulle säkert gå omkrig på byn och låta som en levande pocornsmaskin med ett leende på läpparna.
Den gamle Don Juannen
Ler vid Glimtens inlägg, Gillar dina ordval många gånger. Jag kan se framför mig hur din mage har hoppat av skratt när du skrev den kommentaren. Karma MR Glimt
Det där med neddrogning har jag hört frugan pratat om många gånger tidigare.
Men då har det handlat om tjejer på Koh Samui som "sticker" gubbarna med en liten nål som är doppad i något.
Denna lilla nål sitter tydligen dold i handen och ska bara kännas som ett myggbett när man blir stungen..?
Har även hört om tjejer som smetar in sina bröstvårtor med något sömnmedel för att råna folk.
Det finns kanske en anledning att sluta hälsa med handskak..?
Den värsta drogen är ofta thaitjejerna själva.
Dom har en förmåga att droga oss faranger med sin skönhet och charm . Och sina lögner,
Jag talar inte om kvinnorna som har den goda smaken att hålla ihop med kamraterna på CM.
Jag har bittert erfarit dessa svek men icke givit upp. En gång ihop med en thai, alltid i hop med en thai. Få kvinnor i världen kan mäta sig med dem.
Mycket bra inlägg Legolas.
Den här vita smörjan som dom smetar i fejset för att bli lika fula som vi är... Innehåller inte en del av dessa preparat kvicksilver och andra otrevligheter?
Jag har för mig att jag läst det någon stans...
Karma till dig lego för inlägget
Det här inlägget hamnadei fel tråd. Skulle ha publicerats i en tråd där Lego skriver om thaikvinnans önskan om en vit, och ful nuna
Härliga bilder och spännande berättelse. Men nu får man vara orolig varje förmiddag tills man ser ett nytt inlägg. Uteblir det så befarar man att vår modiga äventyrare förvirrat sig i det nästan väglösa landet där borta och uppslukats av den Thailändska naturen för gott ;D ;D ;D
Härliga bilder och spännande berättelse. Men nu får man vara orolig varje förmiddag tills man ser ett nytt inlägg. Uteblir det så befarar man att vår modiga äventyrare förvirrat sig i det nästan väglösa landet där borta och uppslukats av den Thailändska naturen för gott ;D ;D ;D
Eller operera in en transponder under huden av typ som finns på flygplan eller fartyg. Då är det enkelt att logga in och få fram legos vistelseort direkt. Skönt för Yongyut att slippa oroa sig i tid och otid. ;D ;D ;D
Hej Lego!
Varför inte skaffa en GPS du som är på vägarna så ofta.En fyratimmars tur på MC i Thailand, med skadat huvud och utan hjälm,du utmanar ödet.
Du har väl skrivit ordentligt kontrakt med husägaren,en vän till mig i Rayong hade ett upplägg liknande ditt.Efter ca sju år sålde ägaren huset och min vän blev blåst på alla pengar. Han blev sedan erbjuden av den nya ägaren att köpa huset men avstod naturligtvis.
Eller operera in en transponder under huden av typ som finns på flygplan eller fartyg. Då är det enkelt att logga in och få fram legos vistelseort direkt. Skönt för Yongyut att slippa oroa sig i tid och otid. ;D ;D ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.