Löner

Vilken bruttoinkomst har du per månad?

  • Över 50 000

    Röster: 7 29.2%
  • 35 001 - 50 000

    Röster: 7 29.2%
  • 25 001 - 35 000

    Röster: 3 12.5%
  • 15 001 - 25 000

    Röster: 5 20.8%
  • Under 15 000

    Röster: 2 8.3%

  • Totala väljare
    24
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Kan vara intressant att se vilka löner medlemmarna här inne har. Flera av oss har ju en thai som vi ska stötta och få igång i Sverige utan bidrag, så vi måste ju ofta tjäna för två ett tag.
 
Det är ju anonymt ... då kan ju inte jsg lägga in min först ;)
 
Tjänar tillräckligt för att sponsra min tjej varje månad o att kunna leva som en kung i thailand 2 ggr om året 1-1.5månader i taget
 
Jag tjänar tillräckligt för att klara villa,bil,nöjen,semestrar,mat mm.
Men jag sponsrar ingen heller.

Jag jobbar som montör på en fabrik och är teamleader där.
Denna regionen som jag bor på är underbetalda om man jämnför med övriga Sverige men tror att våra privata mat och nöjeskostnader ligger under övriga Sverige.
 
Jag brukar ta hand om alla utgifter och ser till att det blir över till sparande också.
 
Jag tjänar tillräckligt för att dra runt en familj på 2 vuxna och 3 barn samt att skicka en slant till familjen i Thailand ibland. Men det blir nästan ingenting över. Förhoppningsvis får frugan ett jobb till hösten och då kan vi unna oss lite extra ibland.
 
Är familjen i Thailand gamla , halta eller lytta ??? Annars kan de väl försörja sig själva .. Hur gick det innan du fanns med i bilden Berra ... Blir inte så mycket över ???

Vet du vad du gör ;) jag anser naturligtvis att det är din ensak men jag kan inte förstå varför familjen i Thailnandet skall ha allmosor från Farang...

Blir så trött på deras tänk i detta bara ..

Ta det på rätt sätt , inget ont i detta , bara en tanke Berra :D
 
"Phonta " sa: