Löner

Vilken bruttoinkomst har du per månad?

• Över 50 000

Röster: 7 29.2%
  • 35 001 - 50 000

Röster: 7 29.2%
  • 25 001 - 35 000

Röster: 3 12.5%
  • 15 001 - 25 000

Röster: 5 20.8%
  • Under 15 000

Röster: 2 8.3%

• Totala väljare
    24

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Phonta " sa:
Jag tror han är en Torsk , kanske Rosa Torsk ........................................... ;D ;D
Nej köpt sex har jag aldrig behövt göra.. det överlåter jag till er Pattayatorskar :)

Ja för sexindustrin existerar absolut inte i Phuket och bland Phuket torskar.

"Jonas " sa:
Ja för sexindustrin existerar absolut inte i Phuket och bland Phuket torskar.

Sexindustri finns nog på de flesta platser. På Phuket är det väl mest på Patong för utlänningar och inne i Phuket Town finns det nån horgata för thailändare, men personligen har jag aldrig köpt sex.

"BaBoo " sa:
Sexindustri finns nog på de flesta platser. På Phuket är det väl mest på Patong för utlänningar och inne i Phuket Town finns det nån horgata för thailändare, men personligen har jag aldrig köpt sex.
Varför inte?

"Caveman™ " sa:
Jag ser ju att du har röstat JA ang sexköps omröstningen :D
Tror du eller vet du att du har köpit sexuella tjänster?

Då har jag röstat fel för jag har aldrig köpt sex.
Att folk köper och säljer sex har jag inget emot, alla gör som de vill :)

"BaBoo " sa:
Då har jag röstat fel för jag har aldrig köpt sex.
Att folk köper och säljer sex har jag inget emot, alla gör som de vill :)
jajajaja mycket snack, nu när tåget redan gått så är det försent att ångra sig, men jag uppskattar din ärlighet i omröstningen :)

"Caveman™ " sa:
jajajaja mycket snack, nu när tåget redan gått så är det försent att ångra sig, men jag uppskattar din ärlighet i omröstningen :)

Jo du vill ju ha detta resultat!
Och jag uppskattar din ärlighet när det gäller sexköp! Får man fråga varför du måste betala?

"BaBoo " sa:
Jo du vill ju ha detta resultat!
Och jag uppskattar din ärlighet när det gäller sexköp! Får man fråga varför du måste betala?
Nu var det många år sedan jag slutade att betala kontant, numera så för jag över pengarna via bankkonton.Och i de fall som pengarna inte förs över fort nog eller tillräkigt mycket så blir jag av med visakortet direkt.....ps. tur man har fler kort så att man iallafall kan tanka bilen inan man drar på jobb på mornarna :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp