Löner

Vilken bruttoinkomst har du per månad?

• Över 50 000

Röster: 7 29.2%
  • 35 001 - 50 000

Röster: 7 29.2%
  • 25 001 - 35 000

Röster: 3 12.5%
  • 15 001 - 25 000

Röster: 5 20.8%
  • Under 15 000

Röster: 2 8.3%

• Totala väljare
    24

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Kycklingen " sa:
Du vet väl om att ju mer du har på banken den dagen du hamnar på hemmet så får du betsla desto mer och då blir det mindre för dina anhöriga att ärva.
Ser du till att du bara har din månadspension så får du betala efter den.
Du får se till att ha gett bort dina besparingar innan.
Ska man se en sådan person som loser då?
Nä, det tycker inte jag.
Ja då är man ju också en looser men givetvis ser man till att ge bort allt innan det sker om man blir så gammal. Arvs skatten är ju borta.
Har man skalle nog att skapa sig en slant så kan man nog ta vara på den också.
Tolkar nästan dina försvarstal som att du tänker bli en fattig pankis kycklingen? En looser.. ;)

"b-tung " sa:
Allting hänger på om du har hälsan. Blir du sjuk och i behov av läkarvård en längre tid så är du tok körd om du är utskriven från Sverige och boende i Thailand. Sen om militären bestämmer sig att belöna sig själva med falangers ägande i Thailand så är det bara så. Schas, flytta på dig falang... Hemskt men tyvärr ingen utopi. btw Baboo, vad gör du då om dina hjältar bestämmer sig för att Kn...a dig i Hä...n?

För det första bor jag inte i Thailand och kommer förmodligen aldrig flytta dit på heltid!
Om du tror att jag tycker militären är hjältar så har du fel, att de gjorde sin plikt och rensade upp efter Thaksins våldtäkt av landet ser jag som deras skyldighet.

Du har ju ofta (på andra forum) försvarat kommunismen, men är du så naiv att du tror att Thaksins partier är "röda"?? Är det enda som krävs lite röda flaggor för att ni i extremvänstern skall känna att det rycker i brallan?

Och tycker och tror du att det är bättre att inte ha några feta sjukförsäkringar och pengar sparade om man blir sjuk så skall du naturligtvis köra på detta... men bli inte förvånad när du tar av dig din rödfärgade glasögon att det inte finns "nån annan" som tar din sjukhusräkning :)

"Phonta " sa:
kanske Finland då jag talar Finska utan större problem ,

aha det förklarar ju en del (de flesta finnar tycker illa om invandrare fastän att de själva är invandrare i detta land).. :)

jag är 100 % Svensk , nu var du lite för snabb , men var gift 17 år med en Finska , därför är jag till viss del Finskspråkig .. Men du gillar ju att döma utan grund , fortsätt med det , det förändrar inte din trovärdighet , den är ändock på noll ....... :D

"Phonta " sa:
jag är 100 % Svensk , nu var du lite för snabb , men var gift 17 år med en Finska , därför är jag till viss del Finskspråkig .. Men du gillar ju att döma utan grund , fortsätt med det , det förändrar inte din trovärdighet , den är ändock på noll ....... :D

Så dina barnbarn är då alltså 25% svensk, 25% finsk och 50% grek.. så då är de enligt SD som högst assimilierade svenskar :)

"bson " sa:
Ja då är man ju också en looser men givetvis ser man till att ge bort allt innan det sker om man blir så gammal. Arvs skatten är ju borta.
Har man skalle nog att skapa sig en slant så kan man nog ta vara på den också.
Tolkar nästan dina försvarstal som att du tänker bli en fattig pankis kycklingen? En looser.. ;)

Haha jag är väldigt ekonomisk, jag kommer att se till att jag inte kommer att vara utan pengar :)

Jag förstår hur du menar med ditt första inlägg, men jag ville bara få fram att man kan tänka på olika sätt.

Tycker det är bättre att få från en varm hand än en kall hand.

"BaBoo " sa:
Så dina barnbarn är då alltså 25% svensk, 25% finsk och 50% grek.. så då är de enligt SD som högst assimilierade svenskar :)

Hur fa.. kan de bli dels Finska och Grekiska , förstår att det blir lite för komplicerat för dig "Målarförmannen " .Träffade idag en kille som vet vem du är , jobbar på samma ställe som du , säger bara ,håll i hatten ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

"BaBoo " sa:
Jaså?
Vem då om man får fråga?

Vem är det som jobbar på samma ställe som mig menar du?
Är ingen thairesenär som jobbar med mig på den plattform jag jobbar på, däremot finns det flera från samma firma som bor i T hailand.

Skulle vara intressant att veta hur du lyckades föra in samtalet på mig?

Har vi en liten stalker på forumet :)

däremot finns det flera från samma firma som bor i T hailand.

Värden är liten ;D ;D

"Phonta " sa:
Hur fa.. kan de bli dels Finska och Grekiska , förstår att det blir lite för komplicerat för dig "Målarförmannen " .Träffade idag en kille som vet vem du är , jobbar på samma ställe som du , säger bara ,håll i hatten ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Din sista mening, var det ett hot?

Vadå hot ??? Håll i hatten är väl inget hot , det blåser ju på sjön , eller hur :)

Baboo, röd för dig är väl pol pot, nordkorea, stalin, kommunister eller sossar?

Liten upplysning till dig, röd för mig är något annorlunda!

Vad är din favorit färg om man nu får fråga?

"b-tung " sa:

Tror att hans färg e fjollrosa

Jag tror han är en Torsk , kanske Rosa Torsk ........................................... ;D ;D

"b-tung " sa:

Röd är en fin färg.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp