Mistänkt terrordåd i Stockholm.

Är det nån som verkligen bryr sig om vad statsministersurrogatet säger?
Nä han sitter väl och planerar något tal om hur synd det är om den skyldige och hur han skall få hjälp att komma in i samhället, det var väl inte hans fel han hade säkert något trauma..........

Är det ett terrordåd så kan ju statsministern och regeringen dömmas som medskyldiga....

Ni kanske skulle lyssna på denna intervjun för att förstå vad han håller på med! Kasta skit kan man ju göra men då tycker jag att man skall ha något motförslag.

Ekots lördagsintervju - Stefan Löfven - hvad vilja Socialdemokraterna?

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/868415?programid=3071
Jag har en politiker i släkten,, JAG tycker många av dessa har alldeles för lite kött på benen, för att överhuvudtaget öppna käften, en hel del av dom tänker bara på sig själva. Jag gillar inte hur Sverige styrs, men det som retar mig mest är när det sitter folk på andra sidan jordklotet och pissar på vårt fosterland.

Jag har en politiker i släkten,, JAG tycker många av dessa har alldeles för lite kött på benen, för att överhuvudtaget öppna käften, en hel del av dom tänker bara på sig själva. Jag gillar inte hur Sverige styrs, men det som retar mig mest är när det sitter folk på andra sidan jordklotet och pissar på vårt fosterland.

Jag har rätt att pissa på sverige!
Som inflyttad och senare på tvingat medborgarskap av staten och fri yttrandefrihet, så kan jag faan säga vad jag vill om sverige, jag kommer nämligen från ett land som har varit under andras styre i 650år!
Vi har endast varit självständiga sedan 1921, säg vilket land det är så kommer en puss genom Postnord...
@Krille, ställ dig själv då i ledet och införskaffa hög lön och tala för Sverige, men det verkar som att du inte har den ambitionen att göra det så du låter andra föra din talan, vilket i slutändan gör att allt barkar åt h--vete..

Tips!
Koppla in hjärnan innan du öppnar munnen...

Sen, sk-ter jag i hur många politiker du har i släkten, det är inget att va stolt över.

Vill du hacka på mig, så skicka gärna ett PM

Jo-Be

Den j-kla tuppen, han bara visar upp sina färggranna fjädrar, mycket flaksande med vingarna, men ta mig tusan inget annat händer..

Menar du att statsministern och regeringen är ditt fosterland?

Sorry, boys and girls!

Efter dagens händelser, så kanske man är lite "taggad", vi har politiker som har eller sitter på info. om saker och ting.
Men näe! När det väl händer, då vet de f--n ingenting..
Det är ungefär som en A4 skulle blåst rent i det vimlande grå massornas gångar..

Sorry, boys and girls!

Efter dagens händelser, så kanske man är lite "taggad", vi har politiker som har eller sitter på info. om saker och ting.
Men näe! När det väl händer, då vet de f--n ingenting..
Det är ungefär som en A4 skulle blåst rent i det vimlande grå massornas gångar..

Inte A4, utan AK4 el. annat alternativ..

Jag har rätt att pissa på sverige!
Som inflyttad och senare på tvingat medborgarskap av staten och fri yttrandefrihet, så kan jag faan säga vad jag vill om sverige, jag kommer nämligen från ett land som har varit under andras styre i 650år!
Vi har endast varit självständiga sedan 1921, säg vilket land det är så kommer en puss genom Postnord...
@Krille, ställ dig själv då i ledet och införskaffa hög lön och tala för Sverige, men det verkar som att du inte har den ambitionen att göra det så du låter andra föra din talan, vilket i slutändan gör att allt barkar åt h--vete..

Tips!
Koppla in hjärnan innan du öppnar munnen...

Den slutklämmen var väl lite onödig?

Sverige är ett fritt land och man får tycka vad man vill om landet och om hur det styrs.

MEN det är förbannat tråkigt att medlemmar här skall börja kasta skit på varandra en dag som denna. Det som hände är förfärligt, inget annat och att bråka är ett bevis på dåligt omdöme.

Åsikterna om hur Sverige styrs kan vi lägga åt sidan, detta är inte partipolitik överhuvudtaget. Så snälla, visa respekt mot dom avlidna och deras anhöriga.

Jag kan inflika att innan nedsläpp i gårdagens hockeymatch hölls en tyst stund för att hedra dom omkomna och deras anhöriga. 12.212 åskådare var så tysta att man hade kunnat höra en nål falla. Mycket högtidligt och respektfullt, vi skall inte vara sämre.

Tvisten avgjordes 1921 av Nationernas Förbund. Ålandslösningen innebar att Åland tillerkändes republiken Finland, med villkoret att Ålands språk och kultur respekterades. Lösningen har betecknats som en diplomatisk seger för den finländska delegationen som leddes av Carl Enckell. Sveriges statsminister Hjalmar Branting sade sig inte kunna acceptera beslutet, men deklarerade samtidigt att Sverige inte tänkte genomdriva sina krav med militära medel

Liknande trådar

M
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
P
Svar
49
Visningar