Krille
Forumveteran
Okej. Om du tycker jag ska koppla på hjärnan tycker jag du ska tagga ner. Sitt du och tyck synd om dig själv var du än befinner dig. Du känner inte mig så vilken rätt har du och dissa mig på detta sätt, skriv ett PM säger du, varför gjorde du inte det själv då? Därför skriver jag detta här nu. Jag ska tala om för dig att jag har ingen som helst kontakt med politikern som jag har i min släkt, jag gillar inte gangsters, och det står jag för, har också berättat detta för hen. Nej du jobe, eller va f,n du heter, ryck upp dig, va stolt över att va svensk, kämpa för saker och ting för att det ska bli bättre istället. Det gör jag, men det vet ju inte du.Jag har rätt att pissa på sverige!
Som inflyttad och senare på tvingat medborgarskap av staten och fri yttrandefrihet, så kan jag faan säga vad jag vill om sverige, jag kommer nämligen från ett land som har varit under andras styre i 650år!
Vi har endast varit självständiga sedan 1921, säg vilket land det är så kommer en puss genom Postnord...
@Krille, ställ dig själv då i ledet och införskaffa hög lön och tala för Sverige, men det verkar som att du inte har den ambitionen att göra det så du låter andra föra din talan, vilket i slutändan gör att allt barkar åt h--vete..
Tips!
Koppla in hjärnan innan du öppnar munnen...