Norweigians priser

Kan kanske vara bra att veta för er som brukar resa, jag har kollat in Norwegians pris från Jul till nu för en flygresa Bkk-Got i mitten av Mars. Priset har stigit med mer än det dubbla! Så en bra ide är att vara ute i tid!
Ja vi har redan bokat resa dec-jan och det har gått upp flera tusen när jag kollar priser nu, så det är en klar fördel kunna bestämma långt i förväg.

Ok ja det var lite saftigt.

Japp men nog vad man får räkna med när man beställer bara 1 vecka före avresa [emoji22] var annars trots allt förvånad har för mig att beställa enkel med thai brukar kosta nästan som t o r så priset var trots allt konkurrenskraftigt jämfört med andra bolag billigare t o m än baggarnas ekonomi med mat å väska.

Hej

Norwegian utökar till 14 avgångar i veckan till Bangkok
Pressmeddelande • Maj 02, 2018 12:39 CEST
mu5oefmy6yggubq1nyku.jpg

Norwegian 787 Dreamliner Foto: David Peacock
Nästa vinter finns det ännu fler möjligheter att flyga prisvärt till Bangkok. I slutet av oktober utökar Norwegian antalet avgångar mellan Skandinavien och Thailands huvudstad från nio till 14 gånger i veckan. Från Stockholm blir det fem direktflyg i veckan.

http://www.mynewsdesk.com/se/norweg...ll-14-avgaangar-i-veckan-till-bangkok-2495363

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp