Olika priser

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Soi Beukaw heter gatan inte south pattaya road, har du inte många 100 meter till den gatan Glimten66 tipsade om soi LK.

Står så på booking.com sida i alla fall när man kollar på hotellet så var därför jag skrev det Men har ju ingen betydelse Då vet du säker vart man ska kliva av då om man åker den bussen från flygplattsen som jag har frågat om förut. Den ska ju gå Sukohumvit ner vad jag förstår

Hemlagat....värt sitt pris.

Projo 12 072.jpg

"hillmer " sa:
Står så på booking.com sida i alla fall när man kollar på hotellet så var därför jag skrev det Men har ju ingen betydelse Då vet du säker vart man ska kliva av då om man åker den bussen från flygplattsen som jag har frågat om förut. Den ska ju gå Sukohumvit ner vad jag förstår

Nej tyvvär ingen koll på var dom bussarna stoppar men kommer inte vara svårt för dig att hitta till din gata den näst kändaste gatan efter walkingstreet i pattaya.

Men stoppar bussarna där du vill så skall du stoppa så nära där Sukumvit och Pattaya tai ( S Pattaya road) korsar som möjligt och ta taxi ner.

"Phonta " sa:
Oj oj,, priser på öl , priser på shorttime mm,vad har ni för intressen gubbar .. bara skit i skallen tydligen ;D ;D Walking street är en lång fucki... bordellgata , inget annat , en skam för Thailand anser jag ..................Stäng ner skiten ......... :D
Phonta hur kan du tycka att man ska stänga ner det du som går ut med frugan och tycker det är kul att prata med tjejerna och killarna .Och sen tyligen varit på barer i Kata och Karon för du hade ju varit där och tyckte att tjejerna är som paddor där ???

Slängde ut en brandfackla och visste ju nästan vem eller vilka som skulle trilla på den och reta upp sig ;) OM sanningen skall fram så går vi och inte jag heller på direkta barer av det slaget jag åsyftade i inlägget . De jag åsyftar är de på till esoi 3+3 eller soi 11 , det är faktiskt inga trevliga ställen . men dessa kan man ju välja bort , nu när det är lågsäsong så kan man inte ens åka förbi utan att de handgripligt försöker stoppa en , tycker nog att de ofta går över den magiska gräsen dessa "trevliga bartjejer " ;)
När det gäller Walking så är det enligt min mening en enda stor bordell, gillar den inte och undviker den faktiskt , och för att se tjerna i Phuket behöver du bara färdas på MC utanför så ser du om du endast har ledsyn hur djäkla fula de är .. Tror all vackra har hittat farang och dragit till Europa , riktriga kossor dessa i Phuket ;D ;D ;D ;D

Dom kanske är som paddorna i Phuket då. Jag ska inte säga något om tjejerna i Pattay än för har inte varit där än Men återkommer om det efter 15 November när jag varit där och lämnat lite dricks

Gör inte det , då får du skit av Långeman , han hatar dricks ;D ;D Själv dricksar jag gärna i Thailand .. Fö. så är de fula även i Pattaya Hillmer , jag åker ner till "Downtown" kanske en eller två ggr i veckan för att se lite folk, reagerar ofta på att jag känner avsmak för de som sitter och skriker "MASSAGE" , det är ju inte massage det är frågan om , de är kanske mer intressant om man åker ner som sexturist ............. Det finns ju trevliga tjejer på riktiga massager att träffa om man söker tjejkontakt , där är allt inte så" påträngande oromantiskt uppenbart" ..... :D

Har en Massage tjej i Kata som jag alltid går till och där är det massage som gäller och inget annat. Sen en jäkla bra massage med och då ger man lite extra

Om man inte gillar massage eller inte ens tål se tjejerna kanske man ska åka till hua hua eller Kanarieöarna- las palmas...-där finns det bara SERIÖSA verksamheter och finns massage så kostar det som i Sverige gissningsvis... ;)

"Hans Svensson " sa:
Om man inte gillar massage eller inte ens tål se tjejerna kanske man ska åka till hua hua eller Kanarieöarna- las palmas...-där finns det bara SERIÖSA verksamheter och finns massage så kostar det som i Sverige gissningsvis... ;)
Det bästa med inlägget är nu vet jag snart allt om Hua-Hin Äntligen förstår jag varför jag valde det USA car å HD finns där som år livet & tjejjer Hälsningar från ett soligt Åland Eckerö /Jörgen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp