Olika priser

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kommer ner den 15 November och har bokat rum för tre nätter Sen blir det flyg till Phuket och vidare till Kata

Ett skapligt rum får jag för 5000 baht och uppåt Öl på dombarerna jag går på ligger mellen 60 och 80 baht. Mat äter jag ordentligt med en stor sodavatten för 80baht Solstol 100 baht och massage 300 baht

"hillmer " sa:
Ett skapligt rum får jag för 5000 baht och uppåt Öl på dombarerna jag går på ligger mellen 60 och 80 baht. Mat äter jag ordentligt med en stor sodavatten för 80baht Solstol 100 baht och massage 300 baht
Ok, - du kan hitta detta till ungefär samma pris runt jomtien beach.
Hur gör du med damer? :eek:

"hillmer " sa:
Det man brukar göra med dom...........
555...hur är tillgång och efterfrågan där?
I Pattaya ska man se upp när man tar massage, försvann 20.000bath ur plånboken vid ett tillfälle för länge sedan, man måste vara uppmärksam, alltid någon som vill plocka dig på pengar, särskilt damerna.

Finns hur mycket som helst att välja mellan av alla det slag Inga problem på dom massage ställerna jag går på i alla fall. Finns nog dåliga här med ä jag säker på

"Hans Svensson " sa:
Hej! Du är långt ifrån fattigpensionär - utan ATP med det nya systemet hamnar många under 6000:-kr i månaden före skatt! Så ser det ut idag!
Äger man boendet klarar man sig på 15000bath/månad i utgifter för mat och dylikt=ca 3000kr. Tillkommer försäkringar, transportkostnader, avgift för visum, resor t/r Thailand. Den största posten/utgiften lägger de flesta på kvinnor.
Testa jomtien, exempelvis Jomtien beach condominium, ligger precis vid havet, 2 pooler, - ca soi 10 - ligger en Family Mart till vänster, kontoret har du till höger...fråga efter Kit...- hon kan hyra ut något, men du måste ha litet tålamod, - runt 10.000bath/månad.
Lägger in en bild på en restaurang inne på området, rätten på bilden mumma 80bath!
Mitt x, hårfrisörskan fixade bilderna, jag är för gammal för att klara sånt!

Du är en ren sexturist Hans dra inte alla över en kam.
"""Den största posten/utgiften lägger de flesta på kvinnor"""
Finns flera här som åker ner i annat syfte.

Klart man åker ner för annat men kinnor är ju en de av kvällarna där Jag sitter ju mycket på vissa barer för jag känner tjejerna så bra där. Är inget för att gå ut och ta en öl och sitta och prata med folk från Sverige Då kan jag lika bra stanna hemma. Jag åker till Thailand mest för att jag har ryggproblem och kan inte vara i Sverige när det är kallt. Därför öppnade jag den är tråden för att få reda på brisskillnad på olika ställen Att jag nu tog Pattaya med omkrets beror på att jag vill vara vid havet och kunna bada och jag vill kunna gå ut på kvällar och dricka lite och sittaoch prata med tjejer

"Jonas " sa:
Du är en ren sexturist Hans dra inte alla över en kam.
"""Den största posten/utgiften lägger de flesta på kvinnor"""
Finns flera här som åker ner i annat syfte.
Barnsligt, du får prata för dig själv, har haft 2 kvinnor på 8 år - sexturist? Det kan du vara själv!
Citatet betyder inte utgifter för prostisar, - men du har nog rekord med ditt dyra husbygge bland oss som skriver här.

"hillmer " sa:
Klart man åker ner för annat men kinnor är ju en de av kvällarna där Jag sitter ju mycket på vissa barer för jag känner tjejerna så bra där. Är inget för att gå ut och ta en öl och sitta och prata med folk från Sverige Då kan jag lika bra stanna hemma. Jag åker till Thailand mest för att jag har ryggproblem och kan inte vara i Sverige när det är kallt. Därför öppnade jag den är tråden för att få reda på brisskillnad på olika ställen Att jag nu tog Pattaya med omkrets beror på att jag vill vara vid havet och kunna bada och jag vill kunna gå ut på kvällar och dricka lite och sittaoch prata med tjejer
Inte vill man prata med svenska fyllhundar, de går bort, att prata med trevliga damer är inte fel. Klart att damerna drar och klimatet - skönt att komma bort från kyla och mörker.
Massage är bra mot ryggproblem, kan rekommendera dig gymnastik och en PILATUSBOLL - om du inte vet vad det är googla...En företag som heter Casall säljer dem i Sverige...-litet gympa varje morgon o du är botad!

Är man 60 bast och åker ner för att sprätta massor av pengar och oskar på en liten 24 årig jänta kan man nog likställa det med sex turist. Skillnaden är väl bara att du hyr samma tjej för hela vistelsen.

Det där kan ni väl öppna en egen tråd om För alla som vill hacka på Hans och hans levende. Vad han gör är väl upp till honom eller. Men ta det inte här

"bson " sa:
Börjar änna få lite hemlängtan till paradis stranden i Hua Hin ;D ;D
Trevligt att skymta apberget där man vistas en hel del ,hör havet 24/7men tyvärr den där förbenade fina sanden att få den in i lägenheten alltid nåt problem.
Mvh Jörgen :laugh:

"hillmer " sa:
Det där kan ni väl öppna en egen tråd om För alla som vill hacka på Hans och hans levende. Vad han gör är väl upp till honom eller. Men ta det inte här
Håller med, -avstår att kommentera påhoppen! Nackdelen med internet att det öppnar för ynkliga påhopp.

"Hans Svensson " sa:
Barnsligt, du får prata för dig själv, har haft 2 kvinnor på 8 år - sexturist? Det kan du vara själv!
Citatet betyder inte utgifter för prostisar, - men du har nog rekord med ditt dyra husbygge bland oss som skriver här.

Var väl inte dyrare än ditt jag skrev vad det skulle kosta jag stoppade det så vi ligger nog på samma kostnadsnivå och det huset var inte för att betala för några sexuella tjänster till nån jag åkte ner och träffa 4 veckor om året utan för mig, frugan och ungarna som jag bodde här nere med året runt. Lite skillnad på det och köpa ett hus till nån man träffar 4 veckor om året.

"Jonas " sa:
Var väl inte dyrare än ditt jag skrev vad det skulle kosta jag stoppade det så vi ligger nog på samma kostnadsnivå och det huset var inte för att betala för några sexuella tjänster till nån jag åkte ner och träffa 4 veckor om året utan för mig, frugan och ungarna som jag bodde här nere med året runt. Lite skillnad på det och köpa ett hus till nån man träffar 4 veckor om året.

Och hade du bott på hotel dom åren så tror jag inte att du hade kommit billigare undan. Så enligt mig gjorde du rätt som satsade på ett bra boende under dom åren.

"hillmer " sa:
Om du vill uppleva jomtien beach kan jag rekommendera Avenue In Hotel och restaurang- ligger på en trevlig gata som heter SOI WELCOME. Vettiga priser på rummen, nära stranden...
Lycka till!

Har bokat dom tre nätterna jag ska vara där på Pandia House Ligger på South Pattaya Rd Soi 22 Betalar 1800 baht så om hotellet är skapligt så ligger det i prisnivå med Kata Beach

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp