Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ny forumvärd i Språkhörnan och Thailändska lektioner
Vi har fått förstärkning på forumvärdssidan i nämnda delar. Jag vill med dessa ord välkomna @suriya som ny värd. Vi ser fram emot nya lärdomar och lektioner från honom och @Glimten .
Tack ska ni ha allihop! Jag har väl i huvudsak tänkt fortsätta som vanligt och hoppas på att det ska vara gott nog.
Om det mot förmodan skulle dyka upp något oönskat i språksektionerna så kan det ju bli så att jag blir först med att dra fram skurhinken, men detsamma blir det ju oavsett vem som håller i hinken.
Jag tar gärna emot tips på hur vi kan förbättra språkdelen, så tveka inte att komma med idéer.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.