Taxi största problemet för Thailändska turister.

Vi brukar boka med Hasses Taxi i Mae Phim när vi åker till och från flygplatsen i Bangkok och ingen släkting kan hämta/lämna. I bokningsformuläret måste man fylla i antalet stora och små väskor men det har inget med priset att göra utan är nog en information dom vill ha för att kunna skicka rätt bil med rätt storlek (kundservice)

1772237660418.webp
Jag använder Nat, en driven tjej i Pattaya har en del verksamhet och vi har dejtat en helg på Koh Sameth men använt hennes taxitjänst ca 13 år.
Nog den driftigaste tjejen jag träffat i Pattaya och pratar flytande engelska, inte hon som kör, hennes firma.
Hon ordnar allt i taxitjänst, turisturer, taxi och nationella som internationella flyg, hotell.
För dom som inte klarar den delen själv eller vill slippa jobbet.
pattayataxi247@gmail.com

Jag använder Nat, en driven tjej i Pattaya har en del verksamhet och vi har dejtat en helg på Koh Sameth men använt hennes taxitjänst ca 13 år.
Nog den driftigaste tjejen jag träffat i Pattaya och pratar flytande engelska, inte hon som kör, hennes firma.
Hon ordnar allt i taxitjänst, turisturer, taxi och nationella som internationella flyg, hotell.
För dom som inte klarar den delen själv eller vill slippa jobbet.
pattayataxi247@gmail.com
Lite svartsjuka mellan frugan och henne var det en liten stund, vet inte längre om från hennes sida för en del år sen jag fick ett mail mitt i natten så avundsjuk på din fru.
Men när frugan och ungarna skall någonstans då kör oftast Nat, fast frugan vet inte att vi har dateat (det vet bara jag och nat och var innan frugan), men orelevant för var innan jag och kärringen och utan sex, blev bara umgänge några dagar.
Frugan dock blir svartis, alltid Nat när jag ringer men sen ok hon känner henne, hon har åkt river cruise i Bangkok ihop med min fru och barn och inget har försigått mellan date och förhållande.
Men driftig kärring, ibland tänker man.......men nä jag älskar min familj.

Tror hon är hyfsat tät idag genom nåt hon som ensam kärring i Pattaya byggt upp.
Men inte från Pattaya.

Använt denna taxisevice några gånger mellan Bangkok-Pattaya.

Det finns många som är duktiga och engagerade i branchen men långt ifrån alla använder fordon och chaufförer som är certifierade med tillstånd att köra passagerare mot betalning.

En sådan bil ska ha en gul skylt med svart text.

Vid en trafikolycka kan passagerare vara oförsäkrade.

Det finns många som är duktiga och engagerade i branchen men långt ifrån alla använder fordon och chaufförer som är certifierade med tillstånd att köra passagerare mot betalning.

En sådan bil ska ha en gul skylt med svart text.

Vid en trafikolycka kan passagerare vara oförsäkrade.
Företaget kanske är registrerat som limousineservie.

Liknande trådar

J
Svar
21
Visningar
4 K
kjell.t
K
A
Svar
4
Visningar