Passet går ut om 5 månader

Jo man sambosamet är inte under 12 år va ;)

Jo jag har min vanliga idr kliniken kan springa in där när ja vill. Pris är ca 800

Nej, hon är ruskigt mycket äldre. Men miniSamet som är 2år. Ville de också ha pcr på, lättare göra som de vill eller lite för mycket än att stå och tjafsa.

Vi "tappade" två passagerare på Landvetter som inte hade ordning på pappren. Stod bakom dem i kön. Hennes försäkringspapper var inte okay, ett jävla liv å tjafs. Sedan klev det åt sidan, ringde och härjade för att lösa det. Men vid boarding var de inte med.

Samma i Helsinfors vid gaten, där allt kollades igen, mycket grundligt. Där stod det flera upprörda och försökte lösa saker i telefon eller argumentera om att den lilla papperslappen man fick vid vaccineringen duger som vaccinationspass...

Upprörd stämning är bara förnamnet. Stod uniformerade vakter några meter bakom. Så har säkert varit hetskt vid tidigare flighter.

Han behöver pcr och hotell.
Kollade noga på samboSamet som reser på thaipass. Annars skall de söka på annat sätt och hamnar i statlig karantän.

Vaccina på Fabriksgatan har gott om tider för test. 995kr. Svaret kom på ca 6tim.
Behöver barn 11 åring testas innan avfärd? Pcr blir ju 995 kr till isf

Ja 5 dagar borde dom fixa passet på i Sverige, tom när jag sökte här nere på Ambassaden tog det bara 4 arbetsdagar, sökte i Torsd förra veckan och finns att hämta på konsulatet i Pattaya idag.

Ok nu vet ja vad som gäller för pojken. Får jag inte resa så får han inte heller resa hem.

Screenshot_20211219-112214_Samsung Internet.jpg

Thaipass klart.

Har en covid försäkring de 14 första dagarna AXA sedan en annan Tune som gäller 1 år.
Det hade med Tunes regler att göra. 1500 plus 7500 B alltså 9000B för detta.

Aq hotell för mig 4700 och pojken 3300B totalt 8000B

Printa ut vaxxbevis och ta bild. För att få bra upplösning på QR code så fick ja ta och öppna beviset i pdf reader och ta en print screen. In i MSPaint och croppa.

Ladda upp samma bild för vaxxbevis och qr code i båda doserna.

Printa ut allt annat och tog bilder för att ladda upp.

Lite bökigt men svaret kom på drygt 1 minut.

THAIPASS GODKÄNT

5555 vafan har du pröjsat för, aq hotell 4700.
Hur jävla blåst har du blivit, handlar ju om timmar eller minuter idag.

Liknande trådar

A
Svar
4
Visningar
3 K
A

Tillbaka
Topp