Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är väl i första hand ett visa agency men dom bokar resor med. Inriktade på dom skandinaviska länderna, dom var mycket bra fixade allt när jag och frugan var där. Vill hon bara ha en bokning att visa upp vid VISA ansökan ordnar dom det med sen kan du välja efteråt om du skall köpa billjetten eller ej. Så vi gjorde eftersom du måste visa upp en flygbokning vid ansökan. Sen vänta vi ett par veckor innan vi köpte den. Fans en liknande agency i swe ambassadens hus men dom var usla kunde ingenting så dom skippa vi relativt fort.
Det låter bra, hon kan ju inte prata engelska men väl thai så det fixar hon. Vi skall skicka iväg alla papper innan jag åker iväg till jobbet på tisdag eller onsdag. Hon skall ju komma hit i början av februari så papperen måste iväg.
När det gällde giftermål var den agencyn bra vi använde den med Legolas, därför vi gick tillbaks när vi skulle ordna med VISA men där visa sig iallafall den perssonen som skulle hjälpa oss oduglig. Istället för att hjälpa och ge råd satt hon och fråga oss hur man skulle göra. Så sant helt usla var dom inte bara var gällde visa.
Jag var inne på Ticket resebyrå häromdagen och kollade biljettpriser för min svägerska som skall komma hit innan bebisen kommer. Detta för att jämföra med en Thaibokning gjord i Thailand.
En ombokningsbar biljett från Udon Thani till Köpenhamn med Thai t o r kostar ca THB 67000 (knappt SEK 15000 med lokal bokning, dyrt. En motsvarande bokning från Sverige ca SEK 20000. Tilläggas bör att hon inte kan engelska så det måste nästan vara direktflyg.
SAS ställer in sina flygningar från Köpenhamn från april någon gång till någon gång i november. Kanske räds man konkurrensen från Norwegian?
Idag ligger priset bangkok kastrup 3 mån på 44385 bht ombokningsbar fee 1000 bht på thais sida brukar kunna ändras upp och ner nåra 1000 bht beroende när du kollar
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.