semester

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Phirawan " sa:
Tack Rolt!
Nää ..det finns kannor som hänger i bilden. Kannan ska rak att fånga fisk. en gång /10 Baht lustigt va?.Det är Show fisk.och det ska vara i akvarium .

Man ska försöka fånga en fisk med hjälp av kannan och du får ett försök och det kostar 10 Bath, är det så du menar Phirawan.

Ja då lär man bli fattig, för det kan inte vara lätt att fånga fisken med kannan, så snabba som dom är ;D

Mvh Peter :wai:
 
OK då fattar jag, såg inte kannorna först. Det är ju nästan omöjligt.
 
"Rolf " sa:
Det var ju fan vad lustig man är på förmiddagen då :-\

Ja! Roffe...
Han är väl lite stingslig för att fötterna har hamnat fel, den ena foten i IS-hinken och den andra på grilljärnet.
Kan lätt uppstå irritation, när det händer ;D :laugh: ;D
 
1 soppa på morgon.
2.Tempel bredvid guest house som vi bodde.

Tänker att sluta min semester bilden nu.
Hoppas att ni inte tröttnar på ,jag kan fortsätta om 2 månader ..
MVH
Pirris.

semester 2-31 mars 2011 278.jpg


semester 2-31 mars 2011 279.jpg
 
Är det någon här som varit och kollat in parken i eller vid Pattaya som heter, Nongnoochgarden??
 
Lite kultur och botanik kan väl väl ta och insupa, tänker inte bosätta mej där.
Frågan var ju är det värt ett besök, ser ju fint ut.
Om inte annat kan man ju kolla in bil utställningen :D
Sen måste jag ju tänka på den kommande trädgården ??? Så att du inte somnar till där på landet :D
 
Pssstt! roffe

legolas talar av egen erfarenhet, du måste läsa mellan raderna"gubbarna och barflicka"och just hans egna erkännande om att varit där.
:wink_transparent: :wink_transparent:
 
"Jo-Be " sa:
Pssstt! roffe

legolas talar av egen erfarenhet, du måste läsa mellan raderna"gubbarna och barflicka"och just hans egna erkännande om att varit där.
:wink_transparent: :wink_transparent:
Ah det var så han menade, han smyger undan huskorset bland fufanan och orkideer, den spjuvern :D ;D
 
Då så, då får det bli så, en gång och aldrig mer. Jag skyller på dej som tycker att barerna och stranden är trevligare :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp