semester

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej alla!
Nu ar jag hos min familj ;).

Resa gick bra, Fick allt i bagage med, Flygplan Stockholm-BKK,,9.45 timmar...sen satt i Airport 2 timmar vantade planet till Chiang rai. Det tog en timme och fem min.
Efter hamtade bagage och gick forbi tullen allt gick bra. Min mamma .stor bror,och hans fru sistersbarn och grannen som chaufför. ;D Min man fick en blombukett fran min bro eftersom min sister ar sjuk det var fran henne (valkommen)
Nu efter resa ar jag skit trott,, vi hors imorgon.
MVH
Phirawan

Phirawan!
Kul att resan gick bra, vila ut 1 eller 2 dagar, sen är det bara att sätta igång och busa runt i thailand... jo-Be

Skönt att höra att allt gått bra pirawan ja min tee rak kommer på lörda :wai:

glöm inte o ta många bilder från ditt närområde

glimten66 :wai:

"Phirawan " sa:
Hej alla!
Nu ar jag hos min familj ;).

Resa gick bra, Fick allt i bagage med, Flygplan Stockholm-BKK,,9.45 timmar...sen satt i Airport 2 timmar vantade planet till Chiang rai. Det tog en timme och fem min.
Efter hamtade bagage och gick forbi tullen allt gick bra. Min mamma .stor bror,och hans fru sistersbarn och grannen som chaufför. ;D Min man fick en blombukett fran min bro eftersom min sister ar sjuk det var fran henne (valkommen)
Nu efter resa ar jag skit trott,, vi hors imorgon.
MVH
Phirawan

Bra att resan gick bra, var de inte du som
fick blommor, ta en Shinga för mig
och skriv lite om vad som har hänt,
sov några dagar först ;D

Min resa.

IMG_0049.jpg

IMG_0050.jpg

Ha en fortsatt trevlig resa o ser fram emot fler bilder från din hemma miljö

glimten66

Phirawan, jag blir verkligen avundsjuk på dig, härliga bilder och "bort från rusket i Sverige", jäkla bra kvalité på bilderna också.

Hoppas att du har en kanonsemester!!

Mvh Peter :wai:

Jordbävning 6,7 mellan Burma och Thailand bara 56 km.fran thailand.
Jag har aldrig upplevt sa kraftig skakning i jordytan.Igar var jag i Nigth Plaza.. alla skrek och sprang ut fran huset..och manga efterskalvet.. .
Fran kl.21.00 tors till morgon fredag.. efterskalvet...ca:5 ggr.
Dorren och allt i hotellrum var skakade.. chocktillstand forfarande,,,
Och manga sprang ut fran huset och stod ute ..nar vi kom tillbaka i rummet.. kom efterskalvet om och om igen ...just nu det regnar och jag ar i Chiang Rai City.. ..jag kan saga att mitt hjärtat dunkar !!!!pang pang pang .. Lordag morgon ska vi aka hem till Tha ton..
De sager att om 2 dagar kommer igen
OMG..Gud välsigne mig!!!!!!! :wai:

Tack Phirawan för att du skriver och berättar för oss hur det är. Jag är ändå glad att du och din familj mår bra trots det som hänt.
Jag var i Chaing Mai för en 10-15 år sen då var det en liten jordbävning, denna du har upplevt nu är mycket värre än den som var då.
Jag tänker på dej och din familj nu, jag hoppas också att nästa efterskalv blir lugnare. :wai:

Skönt att höra ifrån dej hoppas nu att resten av ledigheten inte blir sabbad av en massa skalv.
Ta väl hand om dej och din familj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp