SV: Forumet är ganska tyst - Allmänt Thailandsforum!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
R

Rolf

Gäst
Morrn på dej. Ja så är det, vi har nog alla märkt det och vad man ska göra åt det har jag ingen aning om.
För egen del så har min hjärna gått i ide verkar det som.
Det händer inte så mycket, så här års. Jo i Mars, då far vi.
Då kan jag alla fall tala om hur vädret är i Ban Phe :D
rolf

Jag sätter mig genast på botgörarnas bänk och erkänner utan omsvep att jag inte varit särskilt aktiv här på den senaste tiden. Men jag delar Legolas uppfattning om att det är tunt på trådar som diskuterar Thailändska ämnen. Jag har tidigare då och då slängt in lite köttben i sådana trådar, men de diskussionerna dör snabbt ut. Men heder åt De som håller liv i sina trådar, utan inbördes ordning och med stor risk att jag glömt några så tänker jag då på KentBra, Ubon, Glimten och Legolas.

/Anubaan

Det är nog lite så för min egen del att jag inte har varit i LOS på ett tag och det dröjer förmodligen ett bra tag innan jag åker dit igen. Så det är väl därför jag inte är lika aktiv i thailandsrelaterade ämnen. Men att lägga ner aktiviteten här bara för den sakens skull finns bara inte i min värld.

Man kan väl ha en vänskaplig atmosfär utan att det måste handla om Thailand, men självklart är det thairelaterat som prioriteras. Kan jag inte bidra med något i en tråd så försöker jag avhålla mig från att skriva. Men tyvärr lyckas det inte alltid.

Så skall det låta, ledarn! Varför kunde jag inte få till texten lika bra själv?

Jag gillar den höga trivselfaktorn här, det kvittar om tråden handlar om Thailand eller inte.

Legolas och ni andra CM:are!

För mig så kan jag bara säga att som nyhetsred. så får jag min dagliga dos av thailand, som jag försöker att dela med mig till er andra i Thailändska nyheter och när det kommer till egenskrivande av inlägg, så måste jag erkänna att det blir j*kligt lite
Men det beror också på att jag sitter och skummar igenom CM:et för kommade nyhetsbrev och intressanta inlägg från er alla.
P.g.a. den låga aktiviteten på CM:et så startade jag tråden"Världs nyheter"och min tanke var att den skulle locka till sig våra sovande medlemar, Ja, mera väcka dem och kanske själva lägga in ett och annat nyhetsflash, det samma som gäller för oss expats i thailand..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
60
Visningar
4 K
A
L
Svar
3