SV: Forumet är idag stolt över sina medlemmar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Tar du inte dig själv lite på för stort allvar ibland ?

Forumet är idag stolt? ? ... Jösses...... ;)

"Gazton " sa:
Tar du inte dig själv lite på för stort allvar ibland ?

Forumet är idag stolt? ? ... Jösses...... ;)

Jag vill nog ge bra betyg till alla med även dig :nod: :nod: :nod:
Lite roligt ska vi ju ha och jag tål det så lasta all skit på mig om ni vill :wai:

Attans! Det finns visst regler för hur generös man får vara med karma på en dag. Så Kjell, ge dig till tåls till i morgon

/Anubaan

Håller med dig lego, det har varit en rolig dag idag med mycket aktivitet. Vi fick besök plötsligt så därför har jag inte varit närvarande efter lunch, och det kan ju finnas anledning till att andra inte kan berika forumet med sin närvaro. Men ett utmärkt initiativ från Chaiyaphum. :thumbsup:

Forumet är idag stolt över sina medlemmar

Det är mina två inlägg (nu tre) som lyft forumet till oanade höjder så det är jag som ska ha all heder medans ni står på sidan och beskådar det stora och applåderar.

Stående ovationer till mig!
Tack på förhand

Gazton är och förblir Gazton, han är oförbätterlig! Det är bara till att bita ihop och stå ut med pikarna och spydigheterna!! ;) ;) ;D

Blev bara oehört förvånad att Legolas var stolt å hela CM:s vägnar..

Kom på att det finns ganska mycket Björn Ranelid över den gubben. Lika blygsamma (Håret skiljer sig lite grann kanske) 8)

Haha, ja skrivandets konst behärskar den gode lego i alla fall. Och jag är ganska övertygad om att han är bättre på musik än Ranelid. Jag såg icke eländet igår, och det är jag oerhört glad för! 8)

"Berralund " sa:
Gazton är och förblir Gazton, han är oförbätterlig! Det är bara till att bita ihop och stå ut med pikarna och spydigheterna!! ;) ;) ;D

HA HA Håller med dig helt men lite nyfiken blev jag på varför han får kalla en för idiot medan andra söm gör det blir bannade :P :P :P
Gillar dig med Gazton (obs! ej spydigt)

"kjell.t " sa:
HA HA Håller med dig helt men lite nyfiken blev jag på varför han får kalla en för idiot medan andra söm gör det blir bannade :P :P :P
Gillar dig med Gazton (obs! ej spydigt)

Jag kallade dig absolut inte idiot, jag kallade dig bara dåre. 8)

Ps. Det finns en "anmäl inlägg" knapp efter varje inlägg. Go ahead make my day ;)

Skönt att ve e 2 då ;D
Det gör livet lättare att vara glad och gillar verkligen våra små oskydiga spydigheter
Länge leve humorn

Nej det skall du inte göra. Det är bara bra att det är någon som väcker oss andra slöfisar ur törnrosasömnen så att det blir fart på grejorna. Fan du har helt rätt, denna helgen blev mycket roligare än förväntat. :)

"Mats 49 " sa:
Instämmer igen helt med dig Legolas :thumbsup:

Vad vore forumet utan lite humor och personliga inlägg av diverse karaktär?
Det vet dom flesta svaret på, inte Gazton för han är inne i dimman oftast
eller rätt ofta åtminstånde...... ;D

Mats 49
:wai:

Nu skall vi inte göra antydningar till personangrepp. Alla har vi vår stil och man behöver inte vara i dimman för att skriva på ett visst sätt.

Med risk för att anklagas för näthångel av objektet i fråga så vill jag hävda att Gazton har sin egen speciella humor, lite burdus kanske men ändå. ;D

"Berralund " sa:
Nu skall vi inte göra antydningar till personangrepp. Alla har vi vår stil och man behöver inte vara i dimman för att skriva på ett visst sätt.

Med risk för att anklagas för näthångel av objektet i fråga så vill jag hävda att Gazton har sin egen speciella humor, lite burdus kanske men ändå. ;D
Inte i dimman?
Är han hög då? ;D ;D ;D
Gillar Gazton med

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
60
Visningar
4 K
A