Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Håller med dig lego, det har varit en rolig dag idag med mycket aktivitet. Vi fick besök plötsligt så därför har jag inte varit närvarande efter lunch, och det kan ju finnas anledning till att andra inte kan berika forumet med sin närvaro. Men ett utmärkt initiativ från Chaiyaphum.
Det är mina två inlägg (nu tre) som lyft forumet till oanade höjder så det är jag som ska ha all heder medans ni står på sidan och beskådar det stora och applåderar.
Haha, ja skrivandets konst behärskar den gode lego i alla fall. Och jag är ganska övertygad om att han är bättre på musik än Ranelid. Jag såg icke eländet igår, och det är jag oerhört glad för! 8)
HA HA Håller med dig helt men lite nyfiken blev jag på varför han får kalla en för idiot medan andra söm gör det blir bannade
Gillar dig med Gazton (obs! ej spydigt)
HA HA Håller med dig helt men lite nyfiken blev jag på varför han får kalla en för idiot medan andra söm gör det blir bannade
Gillar dig med Gazton (obs! ej spydigt)
Nej det skall du inte göra. Det är bara bra att det är någon som väcker oss andra slöfisar ur törnrosasömnen så att det blir fart på grejorna. Fan du har helt rätt, denna helgen blev mycket roligare än förväntat.
Vad vore forumet utan lite humor och personliga inlägg av diverse karaktär?
Det vet dom flesta svaret på, inte Gazton för han är inne i dimman oftast
eller rätt ofta åtminstånde...... ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.