BT är en hund som älskar allt och alla , är orädd , Ibland väldigt busig , men lyder dem de känner att de har förtroende för .Visar klart att den skäms när hon gör något hon vet att hon inte får

Inte skällig ,, pratar lite med oss här hemma , annars en tyst och fin hund som passar i lägenhet . Leker med bollar mmm
Vill vara nära familjen , sover helst på oss i soffan ,,
Får inte gå upp i sängen och gör det inte ,,, ..
En mini bullis är en härlig hund ,, Jag läste en gång på internet om rasen innan vi köpte henne ,
En blandning mellan hund katt och männsika ,, idag kan jag förstå den beskrivningen , otroligt snabb och vig ,, egen personlighet ,, lite tjurskallig ,, behöver veta vem som bestämmer ,, Men massor med kärlek gör det jobbet mycket enkelt , som med småbarn anser jag , poitivt samt negativt ,,
Ett exempel , när hon var lite så noterade vi att hon ofta följde med och kollade vart vi gick och vad vi gjorde på toaletten , En dag på Hotellet i Hua Hin så missade vi att hon behövde gå ut och babba ,, På natten väckte hon oss försiktigt , hon hade då bajsat en decimeter från golvbrunnen på Toaletten ,, Under fyra år har hon aldrig kissat eller bajsat på golvet , utan måste hon så går hon nära golvbrunnen i badrummet eller duschen i thailand .. smart hund ,, har sett liknande självlärda beteenden med denna tik på många sätt ..
en underbar ras ,, har ju haft mest Stövare samt Vorsteh samt taxar under mitt liv