Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
SV: Hundar i Thailand, fina eller en ren pina?????
Jag vill göra ett tillägg här: Det räcker faktiskt med att en smittad hund eller katt slickar på en människa och att man har ett litet sår. Då är det stor risk att man blir smittad. Så vid minsta misstanke - uppsök sjukhus/läkare direkt.
Du är allt en lustig filur, legolas. Jag skrev att jag är en lat jäkel, påken tas bara med på natten om jag till äventyrs går ut då. Men då ZZZzzzover jag...
Nog tycker jag i alla fall att en del fina hundar är en pina.
En gång i Kata blev jag riktigt rädd. Jag hade hamnat på en bakgata mitt i natten och det kom morrande hundar från minst 4 håll.. Ingen påk hade jag. Då öppnas en dörr till ett av husen, och på klingande skånska skriker en man: Håll käften hunnJaivlar!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.