Även jag älskar djur och då även hundar , vi har som du förstår värdens "Fulsnyggaste" hund , Bulterriern är däremot mycket personlig och m,ycket smart /läraktig . Varje dag många promenader , var tredje dag ut på storskogen (Ja det finns mycket nära här i Pattis) för en promenad utan koppel .. Vull inte att hon busar med andra vilda Thaihundar .. Däremot så har vi 7 st vilda hundar som vi åker och matar samt medicinerar varje dag , ca 300 thbt/vecka för mat samt 400 thbt/månad för Ivomectin samt ibland amoxxillin för andra infektioner . Det är sällsynt med Rabies här nu , dock var det ett fall i Chonburi förra veckan ,en person död i den fruktansvärda sjukdomen .. Är själv vaccinerad 5 sprutor med en veckas mellanrum , kostnad ca, 2500 thbt . Kan vara värt det , lär hålla livet ut ..........................
Skall kolla om jag kan krympa mina bilder så att jag kan få in allt som händer här ...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.