Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
jag brukar alltid hålla avstånd (särskilt i thailand) pga att man vet aldrig vad framförvarande kan hitta på, men så gott som alltid kommer nån idiot å tränger sej in framför i min säkerhetslucka
jag brukar alltid hålla avstånd (särskilt i thailand) pga att man vet aldrig vad framförvarande kan hitta på, men så gott som alltid kommer nån idiot å tränger sej in framför i min säkerhetslucka
Idag är det dags för nästa försök med teoriprovet, nu med förlängd provtid. Hennes självförtroende är inte det bästa, vi får se hur det går. Jag hoppas...
Idag är det dags för nästa försök med teoriprovet, nu med förlängd provtid. Hennes självförtroende är inte det bästa, vi får se hur det går. Jag hoppas...
Det blev inte tredje gången gillt men väl sjätte. Teoriprovet är skitsvårt men idag gick det vägen. Så uppkörningstiden på torsdag nästa vecka ligger kvar, nu blir det hårdträning fram tills dess.
Det blev inte tredje gången gillt men väl sjätte. Teoriprovet är skitsvårt men idag gick det vägen. Så uppkörningstiden på torsdag nästa vecka ligger kvar, nu blir det hårdträning fram tills dess.
Nu har jag varit i kontakt med "vår" säljare på Bilia i Lund och han har bokat in en provkörning av en Volvo V60 diesel, likadan som Trafikverket använder vid körprovet. Så på tisdag får hon prova en sådan, det gäller att vara väl förberedd.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.