Tror ja får stila mig så änna

PanPan

Nedtystad
Jag har ju alltid ja typ varit jag under mina år här, jag har väl varit jäkligt fel åt båda hållen och at jag tänder till lite då och då när det går långsamt.
Lite kul igår och skämdes väl lite efter och frågade frugan, gick på Makro, fan rör på påkarna, Big`_c gå inte slappa på vagnen vi skall till kassan.
Då märkte jag att jag gjort bort mig, pappa we not close to counter, var ju lite skillnad mot Big-C och jag fick skämmas lite.
Tänkte först jag kunde rätta till det men nä helt jäkla omöjligt.

Hade säkert gått skitbra på Valters51 ställe, hade fungerat kanon under vissa tider här med, jag säger bara lägg ner och va ett rövhöl, ja vet inte var jag er men jag sitter och skriver skit fortfarande efter 8 timmar och tjejen e svinsnygg, uuuuuuuuupppppyoooo you jupp jupp.
Jag har aldrig förlorat en fight här nere men sänkt flera klenisar tjockise, ha de göteborgarn jag riktigt gillar dig.

Å nu e du avstängd, änna synd på så rara ärter..... Tänk va svårt att ta till sig en ny dialekt PanPan.... 555555
Jag tänker på göteborgskan.....5555

1 vecka går snabbt, ta vara på dig.... å va snäll emot alla barn man kan aldri veta vems som e ens egna...

Å nu e du avstängd, änna synd på så rara ärter..... Tänk va svårt att ta till sig en ny dialekt PanPan.... 555555
Jag tänker på göteborgskan.....5555

1 vecka går snabbt, ta vara på dig.... å va snäll emot alla barn man kan aldri veta vems som e ens egna...
Nu vart det två veckor , så nu vet du det , nu kan ni inte tjafsa på två hela veckor , hur skall ni fixa det :rolleyes:

Statistik visar det som man vill visa 555;) Titta politiken , lögner och återigen lögner

Liknande trådar

L
Svar
4
Visningar
2 K
litto-58
L

Tillbaka
Topp