Ubon bygger en farm....

Eller Ubon som fantiserar för oss som han gjort förut i sina projekt. Har inte träffat nån som vinner så i bylotteri och kan vara sant, men, men
Tycker nog att Du är en säregen person, rent ut sagt, med en konstig inställning till andra, var nu vänlig att förklara för Ubon vad det är han fantiserar om i sina projekt? Du skriver att det kan vara sant att Ubon:s fru har vunnit i bylotteriet, men men, hon har vunnit på senaste tiden, vid ett flertalet tillfällen, om Du läser tillbaka så har det vunnits flera gånger även på det statliga lotteriet, jag fotade och satte in bild på en del av detta, läs tillbaka i tråden, eller menar Du att Ubons: fru är en lögnerska? ljuger? eller menar Du att Ubon ljuger?

Om Du har något kvar av din ryggrad, förklara vad Ubon fantiserar om i sina projekt....

För min personliga del så är det inte svårt att minska ner på bilder och text, så slipper jag inlägg som detta av dig, ett riktigt fisksoppeinlägg. Och Du, var inte orolig, jag ska inte trycka på anmälningsknappen, även fast jag tycker det är så lågt att dra in en medlems fru, fy och usch.

Och som avslutning så ber jag dig att, håll dig borta ifrån Ubon:s tråd....efter att Du förklarat vad Ubon fantiserar om:

Gissar att det krävs lite planering med betalningen för att hålla arbetsmoralen uppe? :)
En grundregel i Th är att: betala aldrig i förskott, här fanns det skäl till att jag beslutade att betala förskott, byggarna är ifrån byn, jul och nyår, pengar behöver dom till familjefesten, och som jag skrev, dom har byggt mer än vad jag betalade ut för, och dom är tillbaka idag, 2 dagar försenade, inga problem för min del.

Senast ändrad:
Tycker nog att Du är en säregen person, rent ut sagt, med en konstig inställning till andra, var nu vänlig att förklara för Ubon vad det är han fantiserar om i sina projekt? Du skriver att det kan vara sant att Ubon:s fru har vunnit i bylotteriet, men men, hon har vunnit på senaste tiden, vid ett flertalet tillfällen, om Du läser tillbaka så har det vunnits flera gånger även på det statliga lotteriet, jag fotade och satte in bild på en del av detta, läs tillbaka i tråden, eller menar Du att Ubons: fru är en lögnerska? ljuger? eller menar Du att Ubon ljuger?

Om Du har något kvar av din ryggrad, förklara vad Ubon fantiserar om i sina projekt....

För min personliga del så är det inte svårt att minska ner på bilder och text, så slipper jag inlägg som detta av dig, ett riktigt fisksoppeinlägg. Och Du, var inte orolig, jag ska inte trycka på anmälningsknappen, även fast jag tycker det är så lågt att dra in en medlems fru, fy och usch.

Och som avslutning så ber jag dig att, håll dig borta ifrån Ubon:s tråd....efter att Du förklarat vad Ubon fantiserar om:
Klart jag ska svara, enilkt dej har du och din fru ingen kontakt eller vad man kallar det och du har en massa fantasi projekt
som vi alldrig får se färdiga. Jag är gift med en thailändska vi strävar åt samma håll enigtl dej har ni inget gemensamt, hon gör
vad hon vill och du fatta nada
Vi har också land, farm som vi brukar gemenskap, vi tänker tillsammans hur vi ska göra för det ska bli bäst inte som du och din fru
ni enlikt du själv funkar inte ihop, tänker inte tillsammans. Räcker det som förklaring eller vill du ha mera

Liknande trådar

Topp