Frugan kontaktade facket för att betala in ett lån (förtidslösen), det gick inte att betala över nätet, jag kör henne till föreningen, det ordnas med papper och vi betalar lånet, summan med avgifter blev xxx.x99, när vi åkte vidare så ville frugan köpa lotter, 99 måste vara ett turnummer tyckte hon, vi ser en lottsäljare, stannar och hon köper 3 lotter med slutsiffra 99, stannade till vid Global, det var en liten sak som jag ville köpa, hon och hennes syster stannar utanför butiken, och naturligtvis så står där en lottsäljare, hon köper 2 lotter till med slutsiffror 99, hennes syster vill också köpa lott, men hade inga pengar, hon köpte en av frugans lotter på kredit, själv köpte jag en blandad kompott om 10 lotter, och igår var det dragning, och naturligtvis kommer slutsiffror 99 upp, så det blev för frugans del 4"2000 B hennes syster 1"2000 B, och jag själv kammade noll

, minus avgifter, inköp 5 lotter a" 100 B inlösenavgift 3%, så man kan väl säga att resan för deras del gick ihop sig...