Ubon
Forumveteran
Du har skickat 23 juni kl. 15:06
Kanske normalt, beroende på vilket arrangemang man har, men 15,000 bath till munkarna låter lite väl högtCarina har skickat 23 juni kl. 15:07
mmDu har skickat 23 juni kl. 15:09
planerar hon åka hem till Sverige för att bo hos sin vuxna son och jobba för att betala av skulder i och med begravning, ström, telefon mm..Carina har skickat 23 juni kl. 15:10
JaDu har skickat 23 juni kl. 15:11
Då lär väl samma sak hända igen, att släktingar ockuperar huset, och en viss förstörelse, tråkigt vad som hände tidigare, samma sak kan hända igen...Carina har skickat 23 juni kl. 15:14
Ja jag frågade om detta. Hennes syster som har hjälpt henne med begravning mm och en kusin ska tydligen ta hand om huset ett tag. Det finns många frågetecken. Jag har bett henne att ta det lugnt.Du har skickat 23 juni kl. 15:23
Hon har svårt att exakt säga hur mycket hon behöver. Hon gråter mestadels när hon försöker tänka. Nämnde en summa på 30000 Bath.Du har skickat 23 juni kl. 15:31
Min sista biljett från Thailand, biljetten t/r Stockholm-Bangkok kostade c:a drygt 6000:- flygen ställdes in och jag var tvingad att köpa en enkelbiljett från Bangkok som kostade nästan lika mycket som en t/r biljett, jag vet sedan tidigare att enkelbiljetter är dyrare, och med ett extra påslag från Thailand, så ok för priset, sen är det väl buss från hemmet till flygplatsen för några hundra,Carina har skickat 23 juni kl. 15:33
Aha då är kostnaden inom rimlig nivå.Du har skickat 23 juni kl. 15:37
Vänta så kan jag kolla vad en enkel från Thailand kostar idagDu har skickat 23 juni kl. 15:44
Bästa pris, jag satte bara in 29 Juli som tänkt datum, och jag som under värsta pandemin fick betala det dubbla, då passade flygbolagen på att höja prisetDu har skickat 23 juni kl. 15:45
snabbast med ett byte i Helsingfors
Du har skickat 23 juni kl. 15:46
Snabbast 3.442 kr Ut: 12 tim 35 min med 1 byteCarina har skickat 23 juni kl. 15:46
Ok då låter 30000 lite mycket. Kanske hon räknar med andra utgifter också.Du har skickat 23 juni kl. 15:47
finns en billigare med några hundralappar, men då är flygtiden 22 timmar, så den glömmer viCarina har skickat 23 juni kl. 15:48
Carina har skickat 23 juni kl. 15:48
Vad kan lite större bagage kosta.