Ubon bygger en farm....

ahhhhh, första regnet på 3 månader, känns underbart att lyssna på dropparna som som faller, blev det inte mer än detta så gjorde det varken till eller från, nja, tycker det låter som att det kommer lite till, och gårdagen var nog den varmaste dagen på dom sista 3 månader jag varit här...

jodå, nu låter det fint med regnet....

den var kort men kraftig, vadå? regnet....och flickorna på forumet ska inte tänka fel väg här, jag pratar om regn, ingenting annat....

här hittade jag något när jag söker, tänkte att jag skulle ta ut ett plastkort, men vilket? har ett på svedbank, men jag har även konto på Nordea, och här läser jag något, rese-försäkring 90 dagar, har 45 dagar på hemförsäkringen, och försäkring via frugan, tillgång till Lounge på alla flygplatser markerade med Key, 4 besök per år, årskostnad 600:- nu gäller det att hitta och läsa det finstilta....

Besök lounger med LoungeKey​

Med ditt Nordea Premium får du tillgång till över 1000 flygplatslounger världen över. Kortet gäller i alla lounger markerade med LoungeKey.

Visa ditt Nordea Premium och giltigt boardingpass och ange att kortet är anslutet till LoungeKey. I loungen kan du i lugn och ro koppla av inför din flygresa och ta del av de bekvämligheter som loungen erbjuder.

Med ditt Nordea Premium får både du och din extrakortsinnehavare fyra fria loungebesök var per kalenderår.

ett extrakort kostar väl inget extra? i så fall så blir det 4 besök på ordinarie kort, och 4 besök på extrakortet...

här hittade jag något när jag söker, tänkte att jag skulle ta ut ett plastkort, men vilket? har ett på svedbank, men jag har även konto på Nordea, och här läser jag något, rese-försäkring 90 dagar, har 45 dagar på hemförsäkringen, och försäkring via frugan, tillgång till Lounge på alla flygplatser markerade med Key, 4 besök per år, årskostnad 600:- nu gäller det att hitta och läsa det finstilta....

Med ditt Nordea Premium får du tillgång till över 1000 flygplatslounger världen över. Kortet gäller i alla lounger markerade med LoungeKey.

Visa ditt Nordea Premium och giltigt boardingpass och ange att kortet är anslutet till LoungeKey. I loungen kan du i lugn och ro koppla av inför din flygresa och ta del av de bekvämligheter som loungen erbjuder.

Med ditt Nordea Premium får både du och din extrakortsinnehavare fyra fria loungebesök var per kalenderår.

ett extrakort kostar väl inget extra? i så fall så blir det 4 besök på ordinarie kort, och 4 besök på extrakortet...
Flera lounger på Suvarnhabumi.

Även Nordea Platinum kortet ger dig tillgång till lounger och om jag inte minns helt fel så 10 ggr/år & även en medföljare

Du minns fel 2ggr år med 1st medföljare.Men försäkringen gäller 90 dar å kan inte förlängas,vad den omfattar kolla in på Nordea
Så här står det på Nordeas hemsida om lounge besök.

Screenshot_20240204-163138_Google.jpg

så nu gäller det att navigera rätt....ni som lyxar till det, någon som vet, det står alkohol, med det så torde det menas sprit, spånken, men frågan är, tillkommer det någon avgift? är det själv-servering, eller är det små blyga drinkar? ingår med turkarna 15 minuter nack-massage, försöker komma fram till vad som blir mest lönsamt, en klar vinst är rese-försäkring 90 dagar (för den som behöver), mot vad densamma kostar hos ett försäkringsbolag,

så nu gäller det att navigera rätt....ni som lyxar till det, någon som vet, det står alkohol, med det så torde det menas sprit, spånken, men frågan är, tillkommer det någon avgift? är det själv-servering, eller är det små blyga drinkar? ingår med turkarna 15 minuter nack-massage, försöker komma fram till vad som blir mest lönsamt, en klar vinst är rese-försäkring 90 dagar (för den som behöver), mot vad densamma kostar hos ett försäkringsbolag,
Alkoholen är oftast självservering ta ett fullt glas om du vill, ingen avgift, vin, sprit, whiskey, gin, cognac, öl, etc.

Alkoholen är oftast självservering ta ett fullt glas om du vill, ingen avgift, vin, sprit, whiskey, gin, cognac, öl, etc.

på en Lounge står det, digitalt kort ok, menar dom betalkort, och vad är det som kostar?

Faciliteter​

• Luftkonditionering
    Luftkonditionering
  • Alkohol
    Alkohol
  • Digitalt kort accepteras
    Digitalt kort accepteras

Coral Finest Business Class Lounge (Cocoon)​

Bangkok Suvarnabhumi Intl, internationell hall C​

kan just se en del begränsningar, gäller endast Lounge markerade med Key...

på en Lounge står det, digitalt kort ok, menar dom betalkort, och vad är det som kostar?

Faciliteter​

• Luftkonditionering
    Luftkonditionering
  • Alkohol
    Alkohol
  • Digitalt kort accepteras
    Digitalt kort accepteras

Coral Finest Business Class Lounge (Cocoon)​

Bangkok Suvarnabhumi Intl, internationell hall C​

kan just se en del begränsningar, gäller endast Lounge markerade med Key...
Loungekortet skall ju dras för att se så det är giltig, har du ett loungekort med access så har aldrig något kosta för mig och jag har varit i många lounger på många flygplatser.
Sen kan du ju även betala för att komma in om du inte har ett loungekort.
Och det kortet gäller för lounger markerat med loungekey, olika kort för olika lounger.
Vilka som har det på suvvan gav jag dig en länk till.

Loungekortet skall ju dras för att se så det är giltig, har du ett loungekort med access så har aldrig något kosta för mig och jag har varit i många lounger på många flygplatser.
Sen kan du ju även betala för att komma in om du inte har ett loungekort.
Och det kortet gäller för lounger markerat med loungekey, olika kort för olika lounger.
Vilka som har det på suvvan gav jag dig en länk till.

jodå å tack, länken såg jag, men ser inte vilka lounger som är godkända för Key, kanske man måste vara inloggad?

nähä, detta ser inte bra ut med 1700:- i avgift....

Betal- och kreditkort Mastercard Platinum: Årsavgift 1700 kr, årsränta f.n. 14,45 %

Liknande trådar

M
Svar
0
Visningar
1 K
mikeus
M

Tillbaka
Topp