Ubon bygger en farm....

Ok, vill du spela dum, gör det då.
Här kommer svaret på din [dumma] fråga:

12 volt generator, varsågod:nerd_transparent:

(Mannnen på bilden är extra utrustning, pris okänt.)

12 volt generator.JPG

dumförklarat Ubon, jag har ingen anledning att berätta för dig om ett projekt, jag frågade om en generator, och du kräver att få reda på vad jag ska ha den till, vad har du med detta att göra, om jag frågat efter en startmotor? vad ska du ha den till? vad har man en startmotor till? därefter så idiot-förklarade du mig...nu är det officiellt att Ubon är idiotförklarad, jag vet inte om jag ska gråta eller tacka dig för utnämningen, detta med tanke på att gränsen mellan idiot och geni är hårfin...

Funderar på om Edvin tycker det är ok att jag postar här? i denna tråd....

nu har jag konceptet klart, fotboll eller golf, fördel golf, man slipper springa, man får egen boll, man behöver inte stressa, ingen trängsel, och bra betalt för att ta en promenad.... Ludvig Åberg är elva på världsrankningen och har spelat in mer än en miljon kronor per runda som proffs på PGA-touren....

handgranater spott å spe, 22 kort, smith å wesson, drönare, tanks, överfall... vilket vapen anser ni är det starkaste?....bortse från kärnvapen

Livet är kort, men underbart, våra pensionsräddare, dessa underbara invandrare, wanna be a gangsta, vad är nu detta? knack på dörren, öppnar, får en pistol tryckt mot pannan, tryckt baklänges in i lägenheten, det blev ett djävla pådrag med polis, det var inte mig dom tog, dom tog en somalier, samma person som hotade med schottas, dödspatrullen, killen längst till höger är Dumle, avrättad, det fanns dom som tyckte jag skulle dra ifrån min bostad, jag svarade, varför då? jag bor här, detta är min bostad....

efter många försök av någon som inte förstår sig på datorer, så tycks jag lyckats med att registrera mig på Y-tube, så nu får jag fortsätta med att förvalta min egen adress, när jag kommit en bit till så får jag be en kompis att följa mig på Y-tube så det inte ser så tomt ut...en följare är bättre än ingen.

frågar åt en vän, kan man köra en laptop i diskmaskin? den råkar fått ett glas cola spillt på sig, eller, hur får man bort tangenterna? för att kunna tvätta under....vissa tangenter har klibbat fast.

min vän tackar på förhand, för svar
Inga problem att rengöra den i diskmaskinen. Den kommer att bli väldigt ren. Att den inte funkar längre är en annan sak...

frågar åt en vän, kan man köra en laptop i diskmaskin? den råkar fått ett glas cola spillt på sig, eller, hur får man bort tangenterna? för att kunna tvätta under....vissa tangenter har klibbat fast.

min vän tackar på förhand, för svar
På ett löst tangentbord kan med en skruvmejsel lätt pilla bort tangenterna och sedan diska av med diskmedel och skölja och sedan lägga det upp och ned så det torkar. Funkar bra det! Ta ur batterier först är att rekommendera så klart!

På ett löst tangentbord kan med en skruvmejsel lätt pilla bort tangenterna och sedan diska av med diskmedel och skölja och sedan lägga det upp och ned så det torkar. Funkar bra det! Ta ur batterier först är att rekommendera så klart!
det var en laptop jag skrev om...hade varit enklare om det bara var ett löst tangentbord, några hundringar för ett nytt...

Liknande trådar

M
Svar
0
Visningar
1 K
mikeus
M

Tillbaka
Topp