Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Beroende på datormodell kan kletet runnit vidare ner under tangentbordet in på moderkortet och ställa till allt möjligt där nere
De dyra proffsmodellerna har skikt som hindrar vätska tränga längre ner som inte billigare modeller har
Jag har bytt tangentbord i flera laptops och då oftast köpt från Aliexpress med skandinavisk tangentuppsättning
Men det är väldigt olika hur svårt det är att byta. Vissa modeller är superenkla och vissa kräver att man monterar ur allt annat först för att komma åt och byta tangentbordet
Man kan ofta hitta bra instruktionsvideor på youtube hur man byter tangentbord i laptops
byggarna försvinner några timmar, hela eller halva dagar, kommit fram till att samma byggherre bygger samtidigt 3 hus, 1 i byn, 2 straxt utanför, varav grannen är en....felräkning på tegel, lastat av ytterligare 2 gånger, + mer sand och cement...
vi var tillbaka på restaurangen på alla hjärtans dag, beställer, jag tog en halstrad lax, frugan beställde en pizza, och in kommer en flaska vin, vilket vi inte beställt, så den tyckte frugan att dom kunde ge till något annat bord, och så blev det, efteråt så fick jag reda på att alla som kom som ett par, just denna dag, blev bjudna på en flaska vin....
just nu så är det full fart på att putsa väggar både inne och ute, mera sand, antar att det var plattor till inne-taket som levererades, taket inne ska sänkas c:a 30-40 centimeter....
en rundtur i bostadsområdet där jag tydligen ska bo i min sista bostad, enligt andra...
tog en promenad inom tempelområdet, visar på dom ståndsmässiga bostäderna, även min kommande sista bostad enligt min fru, har försökt länka från y-tube, funkar inte, jag viker ned mig, när det gäller datorer, jag är bara totalt värdelös när det gäller datorer.....
en rundtur i bostadsområdet där jag tydligen ska bo i min sista bostad, enligt andra...
tog en promenad inom tempelområdet, visar på dom ståndsmässiga bostäderna, även min kommande sista bostad enligt min fru, har försökt länka från y-tube, funkar inte, jag viker ned mig, när det gäller datorer, jag är bara totalt värdelös när det gäller datorer.....
nu går det undan, 3 bygglag på samma dag, ett lag tar hand om cement och puts, målarna har börjat att måla, elektrikerna gör sitt....och jobbarna har flyttat in i huset, och slagit upp sina tält.
nu går det undan, 3 bygglag på samma dag, ett lag tar hand om cement och puts, målarna har börjat att måla, elektrikerna gör sitt....och jobbarna har flyttat in i huset, och slagit upp sina tält.
Dom är duktiga på hantverk men är det thai?
När vi fixade hemma sa platschefen att är ju Cambodianer, thai tar inte den typen av jobb chefen är thai men grovgörat görs oftast av inhyrt folk från grannländeena.
Dom är duktiga på hantverk men är det thai?
När vi fixade hemma sa platschefen att är ju Cambodianer, thai tar inte den typen av jobb chefen är thai men grovgörat görs oftast av inhyrt folk från grannländeena.
Har du frågat?
Jag trodde som du.
Men dom på fälten var inte thai, inhyrda från annat land.
När vi byggde terassen sa till frugan säg till dom.
Hur, måste vänta på chefen dom är från kambodja, pratar inte thai.
här bygger man minst 3 byggen samtidigt vad jag kommit fram till, ett bredvid templet,, grannens, och ett på andra sidan av byn, det sista ska inte bli en bostad, privat skola...en lärare som bygger
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.