Uppdatering av forumet

 
Skall försöka uppdatera forumet ikväll svensk tid. Detta för att se om buggen med dubblerade bilder efter redigering fixar sig.
Kan du kolla och återställa smileysarna, när jag vill lägga in tex en efter en mening, så hamnar den alltid i slutet av inlägget, har försökt flera ggr men går ej. Kanske jag som gör fel, men trevligt med dessa smileysar. Tack på förhand.
 
testing testing. Testar att redigera

IMG_7686.JPG


IMG_7686.JPG
 
Senast redigerad av en moderator:
Testar duplicering av bilder vid redigering. Nu redigerar jag.rthrthrhrth

IMG_0513.JPG


IMG_0513.JPG
Innan när man gjorde redigering så kom inte bilden med i skriftrutan, utan bara bifogad fil under.
Nu kommer både och så när du redigerar så blir det både bifogad och inklistrad som kommer upp, den bifogade bilden klistras in i skriftrutan.
Samma om du postar bild genom att klistra in bild i skriftrutan då laddas den också upp som bifogad bild och blir dublett.
Så problemet ligger i inklistrad bild.
 
Innan när man gjorde redigering så kom inte bilden med i skriftrutan, utan bara bifogad fil under.
Nu kommer både och så när du redigerar så blir det både bifogad och inklistrad som kommer upp, den bifogade bilden klistras in i skriftrutan.
Samma om du postar bild genom att klistra in bild i skriftrutan då laddas den också upp som bifogad bild och blir dublett.
Så problemet ligger i inklistrad bild.

Jag fick lite felsökningsinstruktioner från XenForo och jag tror jag har identifierat vad som krånglar. Nu återstår bara att rätta till det :)

Just nu sitter jag med ett trasigt nätverk på jobbet och en brandvägg som inte vill starta. Blir en låååååååååååååååång natt, är känslan just nu :mad:
 
Innan när man gjorde redigering så kom inte bilden med i skriftrutan, utan bara bifogad fil under.
Nu kommer både och så när du redigerar så blir det både bifogad och inklistrad som kommer upp, den bifogade bilden klistras in i skriftrutan.
Samma om du postar bild genom att klistra in bild i skriftrutan då laddas den också upp som bifogad bild och blir dublett.
Så problemet ligger i inklistrad bild.
Du kanske skulle anställa mig som felfinnare, så kunde jag stanna hemma ;)
 
 

Liknande trådar

T
Svar
60
Visningar
3 K
A
L
Svar
3
Visningar
954
Rolf
R
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp