Acke
Forumveteran
Ett par Gretor som åker runt och säger till folk att inte k**lla så mycket vore nåt.
Eller ta den i tvåan som omväxling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ett par Gretor som åker runt och säger till folk att inte k**lla så mycket vore nåt.
Svar bryr mig inte, så nu kan du svara mig, om du har något svar på ditt påstående, om hur man åker snålskjuts, på att inte ha försäkring.
Du är inte unik, själv har jag aldrig än träffat någon svensk pensionär bosatt på heltid i Thailand som har försäkring.
Några har en buffert på banken som försäkring.
Tänk va kvinnor skulle ogilla detta och vi skulle än mer kunna njuta av livets goda. Inga krav.Överbefolkning däremot är en fråga som borde lyftas upp och tas på större allvar.
undrar om han fortfarande är bitter på Björn GillbergRefaat El-Sayed fick 1985 titeln ”Årets svensk” av Rapport. Refaat El-Sayed föddes i Egypten av en sudanesisk far och en tjeckoslovakisk mor.
Han hade tack vare ett förmånligt lån köpt penicillintillverkaren Fermenta. Aktievärdet steg i rekordtakt. När det kom fram att han inte var doktor i biokemi, vilket han hela tiden förespeglat, störtdök Fermentas aktie och allmänheten undrade om det hela var ett luftslott.
1986 upptäckte Fermentas revisorer omfattande oegentligheter i Fermentas ekonomiska redovisning. Refaat El-Sayed dömdes 1989 av tingsrätten till fem års fängelse samt näringsförbud för svindleri, grov oredlighet mot borgenärer, mannamån mot borgenärer samt brott mot lagen om värdepappersmarknaden. Året därpå skärpte Sveahovrätt straffet till sex år. El-Saayed frigavs 1992.
Hur kommer det att gå för lilla Greta?
Nä blir väl inte så många, bor bara en 30 40 tal i när området.Jag tror dig för du träffar väl inte så många falanger här.
undrar om han fortfarande är bitter på Björn Gillberg
Faktum är att jag på den tiden konstruerade automatiken till en fermenteringsprocess som vi sålde till Fermenta i Strängnäs. Mins inte om Refaat redan hade köpt bolaget då. Jag tror vi fick betalt! De fyra glassfabrikerna på Kuba fick skattebetalarna betala med exportgarantier. Så kan det gå när man göder kommunismen.En driftig person den där raffe själv har jag problem och få till i garaget.
Frågan hur det kommer sig att Greta får alla priser trots att hon inte mig veterligen ha gjort något för mänskligheten.
Menar upptäckter, uppfinningar, hon säger bara lyssna på andra jag strejkar.
Om man blir inspirerad av sådant beteende borde man nog gå till en psykolog.
Jo det är på grund att hon är FN. s galjonfigur, hela deras idé att få mera makt över hela världen.
FNs utvalde får ju alla priser samt uppmärksamhet de kan påverka på, plus medlöparnas priser, dessa syltrytggar för att använda ett nysvenskt ord.
Någon vetenskap kan inte lilla Greta, var rätt pinsamt när hon blev utfrågad i Kanada. Tyckte nästan synd om henne men bara nästan för vet att allting är bara skådespel.
Ord som hat, hot och hån är ju allting som är avvikande från rätt värdegrund i Sverige idag.
Varför blev det så här frågar jag för fattar inte hur folk blev som ett lämmeltåg i Sverige.
Har en aning om att de som sa att landet valdes som pilotland för globalt styre kan ha något med detta att göra.
Annars är man mest fundersam om landet är i glid till fördärvet totalt, det fanns en glansperiod och som i många gånger i historien följer fall därefter.
”Frågan hur det kommer sig att Greta får alla priser trots att hon inte mig veterligen ha gjort något för mänskligheten.”Frågan hur det kommer sig att Greta får alla priser trots att hon inte mig veterligen ha gjort något för mänskligheten.
Menar upptäckter, uppfinningar, hon säger bara lyssna på andra jag strejkar.
Om man blir inspirerad av sådant beteende borde man nog gå till en psykolog.
Jo det är på grund att hon är FN. s galjonfigur, hela deras idé att få mera makt över hela världen.
FNs utvalde får ju alla priser samt uppmärksamhet de kan påverka på, plus medlöparnas priser, dessa syltrytggar för att använda ett nysvenskt ord.
Någon vetenskap kan inte lilla Greta, var rätt pinsamt när hon blev utfrågad i Kanada. Tyckte nästan synd om henne men bara nästan för vet att allting är bara skådespel.
Ord som hat, hot och hån är ju allting som är avvikande från rätt värdegrund i Sverige idag.
Varför blev det så här frågar jag för fattar inte hur folk blev som ett lämmeltåg i Sverige.
Har en aning om att de som sa att landet valdes som pilotland för globalt styre kan ha något med detta att göra.
Annars är man mest fundersam om landet är i glid till fördärvet totalt, det fanns en glansperiod och som i många gånger i historien följer fall därefter.
Nu får du gå och kamma dig med dina jämförelser.Det är mycket du inte förstår...
Även ikonen Gandhi blev världens kändaste på att göra precis ingenting, bara genom att sitta och lyckades till slut få britterna ut ur Indien.
Mandela blev ett föredöme genom att sitta stilla i ett fängelse utan att knäckas.
Gav mod till de svarta i sitt eget land.
Man måste välja rätt tillfälle, kunskap och övrigt spelar ingen roll alls.
Modet, viljan och utstrålning räcker för vinna priser och makt.
Här i Asien vet de flesta vem Greta är men ingen vet var Sverige ligger.
Det är storhet utan meriter och kunskap.
Ungdomar har nu en förebild och Ikon som är svårt att förstå med logiskt tänkande.
De flesta ej frälsta letar fel men de troende tar åt sig budskapet.
Hennes litenhet, hennes handikapp har gett mod till världens ungdomar att det är möjligt att lyckas om man bara vill.
Hon kommer utan tvekan att kamma hem mer priser och utmärkelser till förtret för medelålders svenska män.
Jag har aldrig hört talas om Lil Dickey men förstår att det är en skicklig affärsman. Han tycks vända sig till barn.Hörde imorse en låt av 'Lil Dicky' där han i slutet sa att vi har drygt 12 år på oss att rädda planeten. Och detta var för 8 månader sedan. Typ alla största kändisar e med och bidrar till låten, det e tur att de fattat eller hur. Kan de ju sluta flasha med sina privatjet och extravaganta livsstil..
Eller det kanske bara gäller oss dödliga?
12 år,det är ju skönt att veta så nu kan jag börja spendera alla mina pengar och inte planera nåt efter det det är tur vi har såna som Lil Dicky som vet...Hörde imorse en låt av 'Lil Dicky' där han i slutet sa att vi har drygt 12 år på oss att rädda planeten. Och detta var för 8 månader sedan. Typ alla största kändisar e med och bidrar till låten, det e tur att de fattat eller hur. Kan de ju sluta flasha med sina privatjet och extravaganta livsstil..
Eller det kanske bara gäller oss dödliga?