Norse Atlantic Airways

 
Hade Riktiga bestick ner o Första måltiden på väg hem , Andra måltiden hem var det träbestick som jag hatar o det fick de höra kunde byta men brydde mig inte då darlingen tittade svart på mig enligt henne ska man bara foga sig
Okej, dom kanske har dragit in på det. Ja inte helt ovanligt att tjänster blir dyrare men sämre.
 
Hade Riktiga bestick ner o Första måltiden på väg hem , Andra måltiden hem var det träbestick som jag hatar o det fick de höra kunde byta men brydde mig inte då darlingen tittade svart på mig enligt henne ska man bara foga sig
Men för h*****e maten är väl det viktigaste inte vad fan du trycker in det med. Använd fingrarna om det är så jävla svårt.flot min grova utryck.
 
Hej

Norse Atlantic expands Thailand routes for winter season​

June 23, 2026 - by Alexander Vittrup - Leave a Comment


Norse.webp


Norse Atlantic will increase flights from Oslo and Stockholm. Photo: Norse Atlantic.

The airline will introduce a new route between London Gatwick and Phuket, operating three times per week. At the same time, flights between Manchester and Bangkok will increase to four weekly services from December 2026.

Norse will also continue its existing winter services from London Gatwick to Bangkok.

In Scandinavia, the airline plans to increase capacity from both Oslo and Stockholm. Bangkok flights from both capitals will rise to as many as five per week, while Phuket services will operate up to twice weekly.

Chief Executive Officer Eivind Roald said Thailand remains one of the airline’s strongest-performing destinations. He said the additional capacity reflects Norse’s strategy of allocating aircraft to routes with the highest customer demand and satisfaction.



Mvh isan lover
 
Hej

Norse Atlantic expands Thailand routes for winter season​

June 23, 2026 - by Alexander Vittrup - Leave a Comment


Norse.webp


Norse Atlantic will increase flights from Oslo and Stockholm. Photo: Norse Atlantic.

The airline will introduce a new route between London Gatwick and Phuket, operating three times per week. At the same time, flights between Manchester and Bangkok will increase to four weekly services from December 2026.

Norse will also continue its existing winter services from London Gatwick to Bangkok.

In Scandinavia, the airline plans to increase capacity from both Oslo and Stockholm. Bangkok flights from both capitals will rise to as many as five per week, while Phuket services will operate up to twice weekly.

Chief Executive Officer Eivind Roald said Thailand remains one of the airline’s strongest-performing destinations. He said the additional capacity reflects Norse’s strategy of allocating aircraft to routes with the highest customer demand and satisfaction.



Mvh isan lover
harb åkt med dom en gång.....aldrig mer......betala extra för allt å maten va ju katastrof.
 
harb åkt med dom en gång.....aldrig mer......betala extra för allt å maten va ju katastrof.
Att "betala extra för allt" är bara en enkel räkneövning innan du bokar så varför klaga på det. Betr. maten så flög jag nyligen Bangkok till Stockholm i Business med ett välkänt Europeiskt bolag och där var maten också en katastrof!

På den tiden Norwegian flög på Thailand åkte jag med dom många gånger och tyckte att det var bra med de låga priserna och jag tvivlar inte på att jag skulle gilla Norse också.
 
Att "betala extra för allt" är bara en enkel räkneövning innan du bokar så varför klaga på det. Betr. maten så flög jag nyligen Bangkok till Stockholm i Business med ett välkänt Europeiskt bolag och där var maten också en katastrof!

På den tiden Norwegian flög på Thailand åkte jag med dom många gånger och tyckte att det var bra med de låga priserna och jag tvivlar inte på att jag skulle gilla Norse också.
Det är inga fel på Norse man får vad man betalar för till skillnad från andra bolag där man ibland inte får det man betalar för.
 
Att "betala extra för allt" är bara en enkel räkneövning innan du bokar så varför klaga på det. Betr. maten så flög jag nyligen Bangkok till Stockholm i Business med ett välkänt Europeiskt bolag och där var maten också en katastrof!

På den tiden Norwegian flög på Thailand åkte jag med dom många gånger och tyckte att det var bra med de låga priserna och jag tvivlar inte på att jag skulle gilla Norse också.
Hej

Jag har inte provat vare sig Norwegian eller Norse, men skulle kunna tänka mig att göra det någon gång, vi har ju ganska bra förbindelse till Oslo och Gardemoen.

Mvh isan lover
 
Att "betala extra för allt" är bara en enkel räkneövning innan du bokar så varför klaga på det. Betr. maten så flög jag nyligen Bangkok till Stockholm i Business med ett välkänt Europeiskt bolag och där var maten också en katastrof!

På den tiden Norwegian flög på Thailand åkte jag med dom många gånger och tyckte att det var bra med de låga priserna och jag tvivlar inte på att jag skulle gilla Norse också.
Vad hette det välkända bolaget då?
 
Jag flög med Norwegian till Thailand, det var dåligt.
Jag var helnöjd när jag flera ggr flög med dem. Jag beställde en direktresa tor Arn-Bkk, och det var precis det jag fick för runt 3000 sek (när det begav sig). Att man sen kunde betala med Cashpoints från Norwegiankortet gjorde det ännu bättre.

Ni som är missnöjda med flygen, jag undrar vad det är ni tror ni beställt? En flygresa eller en all inclusive semester?
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp