PanPan
Forumveteran
Har du returbiljett med samma bolag så ser dom ju det.Jag har aldrig blivit tillfrågad om returbiljetter under alla dessa år, kanske ser de flygbolagens bokningar. Har du blivit tillfrågad?
När jag rest med Finnair med enkelbiljett så har dom frågat men inte alla bolag som gjorde det innan iaf.
Idag vet jag inte för är några år sen jag reste med enkelbiljett, det var när jag bodde där nere och rederiet betalade.
Men då var det bara par flygbolag som frågade, dom flesta frågade inte, även när jag inte hade visum.