Incheckning Thai Airways på Arlanda 2023

 
På vilket sätt gnäller jag, jag utrycker hur lätt det är om man inte krånglar till det, jag reser lätt utan gnäll.
Vi får väl se vad du säger när du har flyttat till Sverige och ska ner till Thailand på semester Åker du med handbagage då och resten av familjen får ställa sig i kö med bagage???
 
Ja det har du full rättighet till precis som jag har rätt tycka meningslöst ha tex kläder i en väska om man reser till sitt andra boende.
Har testat att spara kläder i huset för att slippa ”kånka” fram och åter men kläderna blir så äckliga när dom hänger några månader i garderoben i Thailand så har gett upp det. Sedan skall det oftast med något till Thailand och garanterat med något hem. Blir alltid incheckad väska men lider inte utav det.
 
Jo och jag kritiserar och gnäller inte över ditt val av resande så vad ger dig rätten att sitta och gnälla över mina val i livet och kalla mitt bagage för "skit" ?

Och för tredje gången. På vilket sätt gnäller jag över köerna ?
Jag skrev inte "du"släpa på skit.
Jag skrev "man".
 
Har testat att spara kläder i huset för att slippa ”kånka” fram och åter men kläderna blir så äckliga när dom hänger några månader i garderoben i Thailand så har gett upp det. Sedan skall det oftast med något till Thailand och garanterat med något hem. Blir alltid incheckad väska men lider inte utav det.
Japp vi är alla olika, jag var borta 5 månader förra året, inte fyllde jag en väska för det.
 
Samma innebörd eftersom du i inlägget innan skrev: Skyll dig själv för släpar med massa bagage,
Japp och det står jag för är ju upp till dig, jag kan flyga och vara borta 5 månader med handbagage.
Flyttade ner med handbagage, upp till dig resa tungt eller lätt, du behöver inte "oftast".
 
Japp och det står jag för är ju upp till dig, jag kan flyga och vara borta 5 månader med handbagage.
Flyttade ner med handbagage, upp till dig resa tungt eller lätt, du behöver inte "oftast".

Ja just det och ingen har ger dig "skit" för dina val i livet så sluta ge andra skit för att dom inte tänker som du. Barnsligt beteende !
 
Jag skrev inte "du"släpa på skit.
Jag skrev "man".
Vars problemet...lämna fillsingarna hemma o köp Thai byxa o häng upp på kvällen :thumbsup: . Jag springer aldrig runt i korsett när "vi" svettas mer skit än vars vi behöv :unsure:. Luftigt o lätt ska det vara:). Jag bastar även i Lao o Thailand för gott sällskap o hälsa:thumbsup:.
 
Jag har inte påstått är något ni inte tror behöver.
Sen är frågan om det är något ni behöver släpa på fram och tillbaks.

Anser du att vi på något sätt är oförmögna att själva fatta vettiga beslut om vad vi anser oss behöva ta med i våra väskor mellan våra olika hus ?
 
Anser du att vi på något sätt är oförmögna att själva fatta vettiga beslut om vad vi anser oss behöva ta med i våra väskor mellan våra olika hus ?
Lugn o fin..kränkt självkänsla bottnar i nåt som vi in't rå för....finns en politisk botten sk jante tänk in't själv utan tänk som man alltid gjort innan ...
 
Jag reser till Sverige med väskan fylld med frugans thaimat, har jag tur får jag ha kabinväskan för mina grejer.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp